Pathan Ne Sardi Me A.C Lgwaya..
Pathan Ne Sardi Me A.C Lgwaya..
1 Shakhs Ne Pucha:
Itni Sardi Me A.C?
Pathan:
.
.
Oye Mene Ulta Lgwaya Ha,
Garam Hawa Andar Or
Thandi Hawa Bahar Jaye Gi.
by Pak101.com (few years ago!) / 958 views
Similar Jokes
Message of the weak !
Lambi Urraan K Bad Ghonsle Mein Chirriya Louti To Bachon Ne Poocha:
Maa Aasman Kitna Baraa Hai...?
Chirriya Ne Bachon Ko Apne Paron Mein Samet'te Huwe Kaha:
.
.
So Jao haramkhoro, ak to jab ati hun ultay sidhay sawalat se sar me dard kar dete ho.
so jao
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan ki 2 Beveyan Lar pari..Aik boli k Aaj sunday Hay.or 2sari boli ni .Aaj Mondy Hay.
PATHAN Tang Aa k Bola
hum kya Pagal Hun. Jo Juma parh k Aya Hun?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son : abbu g mein ne suna ha k maa baap ko dekhne se sawab milta ha.
Father: jis tarah tu chup chup k dekhta ha kaminay us tarah dekhney se gunah milta ha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shikwa hamein manzoor nhi…
Aaj na koi bahana hoga …
Aap ko hamari khushiyou1n ki qasam…
Next saal aap ko Nahana hoga
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boys ka common sense zero hota hai
Kaise?
.
... .
.
.
Gents toilet me likh ker ayein gaye "SONI I Love
U"
Ab kya SONI wahan padne jaye gi . .?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Agar Bhagwan tumhe 1 wish de or Paise or
akl me 1 leno ho to tu kya le.
Banta: Isme puchhna kya hai me Akl lunga
Santa: Achha jiske pass jo cheej nahi ho wohi lena
chahiye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A boy has a lot of fun with her girl friend and has
a great time too…
After that he find a boy’s photo in her bag and
replied “Is he your Ex-Boyfriend”
Girl kissed the boy and said “No it’s me before my
surgery”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Q: What do women and cars have in common?
A: They can both drive you crazy.
by @irha@ (few years ago!)
CIRCUIT : Bhai, Bapu ne bola tha ke kabhi jhoot
nehin bolna mangta hai. Apun aaj se kabhi jhoot
nehin bolega Bhai.
MUNNA BHAI : Aye Circuit, woh Sabrina ka baap
aya hai tere ko dund rehla hai.
CIRCUIT : Bhai usko bolo apun gaoon gayea hai,
kheti karne ko.
MUNNA BHAI : Par Circuit, abhi to tu bola kabhi
jhoot nehin bolega.
CIRCUIT :Bhai, apun jhoot nehin bolega, par tum to
bol sakta hai na.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Me tmhara mobile dkh skta ho?
Girl: Han Q nai, Jst a min
Inbox dlete,
Sent item dlete,
Call hstry dlete
Ye lo dekhlo Tmhe tu mujh pr trust hi nai hy.
by Raju (few years ago!)