Kash Pyar ka Insurance Hojata
Kash Pyar ka Insurance Hojata
Pyar Karne se Pehle Premium Bharwaya Jata
Pyar Main Wafa Milito Thik
Warna Bewafa ope Jo Kharcha Hota Uska Claim To Miljta!
by Pak101.com (few years ago!) / 949 views
Similar Jokes
Santa ne jalate hue makan se 6 logo ko apani jaan pe khelkar Bahar Nikala
Fir bhi usako jail ho gayi
Kyu
kyu
ki wo sab Firebrigade wale the
by hearthackervsgirls (few years ago!)
life me kabhi serious na hona
tention na lena
always find time 2 laugh
varna log kahenge ghor kalyug aya he aj kal CARTOON b nahi haste
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek pathan Cycle chalate aur gungunate howe kahin ja raha tha rastae mein ek aurat se takra betha.
Aurat chilla kar boli, “Break nahi maar sakte they kya ???”
Pathan herat se… “Pora cycle mar deya abhi break mar kar kia faida.”
by Pak101.com (few years ago!)
SNTA Radio Thik Karwane Gaya..
Mechanic Ne Dekh K Kaha-Ye Thik He Par MAUSAM Kharab H,
Isliye Nhi Chal Rha.!
SANTA-Le 100 Rs. MAUSAM Naya Daal De..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa went to temple & saw people puting coin in box & praying
Santa: Wow! How amazing. People are talking to God through coin
phone without receiver!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Apni Behan Pinki K Ghar Gaya Or Bell Di Ander Sy..
Pinki Boli : Kon
Sardar: Main
Pinki: Main Kon
Sardar: Tu Pinki Hor Kon,Pagal Jayi.
by Pak101.com (few years ago!)
Different roles of Funny Man in life: Sagai ke time
superman,,Shadi ke time Gentleman,15 saal baad
Watchman,25 saal baad Doberman.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man1 sitting with dog.
Man2:Your dog bits?
Man1:No
Man 2 sits and the dog bits!
Man2 angrily, you said he does not bit!
Man:That is not my dog.
by Pak101.com (few years ago!)
aek pthan jab kam pr aya to us ny apny dost sy kaha mein aj apni wife ko kiss kr ky aya hoo
to us ka dost bola usy to mein ny bhi kiss ki to pthan bola pehly to mein ki thi na...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Yahoooooo……!!!!
Exams ki sari tayyari ho gayi
(’;')
Pen
Pencil
Scale
Eraser
Uniform
ID Card
Sub tayyar hay,
Ab bus….
Parhna baqi hay :p
by khalid hussain (few years ago!)