Kash Pyar ka Insurance Hojata
Kash Pyar ka Insurance Hojata
Pyar Karne se Pehle Premium Bharwaya Jata
Pyar Main Wafa Milito Thik
Warna Bewafa ope Jo Kharcha Hota Uska Claim To Miljta!
by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
Similar Jokes
Boss hangs a notice on his office door, "I am D boss, don't forget"
When he returns from lunch sum1 had written "Ur wife called up she wants her notice board back
by Pak101.com (few years ago!)
In a party a lady wantedto go to toilet soshe inquired with a sardarpapaji susu karne ki jagah dikhao,sardarji replied u naughtypehle tum dikhao.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek kadvaa sach :-)
Behan ki friend behan ho sakti hai,
Bhai ka friend Bhai ho sakta hai,
lekin wife ka friend wife nahi ban sakti
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: mje kia gift 2ge..?
Boy: kia chahye..?
Girl: Ring..
Boy: ring dunga pr YES nai krna.. Balance km hai..:P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne jungle me poti krdi Police:tmne ye board
nai parha k poti krna skht mana hy
Pathan: O yara humne sakht nai naram ki hy,ungli
mar k dekhlo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa:-Train me yaar raat bhar neend nhi aayi
upar ki seat mili thi.
Banta:-To seat xchange kar leta.
Santa:-Kisse karta niche ki seat pe koi tha hi nhi!:
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kia Aap Is Jumle Ka Matlab Bata Sakte Hai
“Pipe Por Por Pipe Por Pipe Por”
Guess
Advertisement
.
.
.
.
.
Aik Baloch Apna Phone Number Bata Raha Hai.
“5 44 54 54?:-:-
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela
Note ke oper lekha tha "EID MUBARAK"
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bewi shohar say
Bewi: App qurbani ka janwar laoo gaye?
Shohar: Begum mujhe he zibba kar lo
Bewi: Gadhay ki siruf kamai hilal hai
Qurbani nahi..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Papa: Result ka kya hua ??
.
Child: 1 Gud news hai aur 1
Bad news.
.
Papa: Phele gud news batao.
.
Child: Mai pass ho gaya.
Papa: Great, aur bad news ??
.
.
.
Child: Gud news galat
hai... :D :P =D
by Pak101.com (few years ago!)