Apko Lift Chahey Kia

1 Admi Bike Pe Ja Raha Tha.
Admi Ne Rastey Pe Jatey Pathan Se Poucha?
Sir! Apko Lift Chahey Kia?
.
.
.
.
Pathan:
Nahi Hamara
Ghar Tou Ground Floor Pe Hai.:-

by Pak101.com (few years ago!) / 974 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Tameezdaar hai

Jo insan itne garmi main

bhi tameez se baat karay

wo waqai tameezdaar hai :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ma Tumse Pyar Karti Hun

Sardar: I Love U Ka Kya Matlab Hy?

Girl: Ma Tumse Pyar Karti Hun.

Sardar:
Aaj Kal Ki Larkiyan To Buhat Besharam Hyn. Ek Bat Ka Matlab Kya Pocha Free Hogaen.

by Pak101.com (few years ago!)
Daru pine se jindagi k problem

UPDESH:
Daru pine se jindagi k problem solve nhi hoti.

EXPERT DRINKER'S ADVICE:
Problem toh doodh pine se bhi solve nhi hoti..

by Pak101.com (few years ago!)
Santa cigarette pe rha tha

santa CIGRATE P raha tha
Lady-tmhare Maa-Baap ko pata he tm cigrate pite
ho?
snta-Kya Apke H usband ko PATA H Aap AJNABI
Se baat krti ho

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Meezan

Jab rishte walay ap ko daikhnay ayen to apny mun per Meezan oil lagain.

Q K

Her cheez
Meezan me achi lagti hai. .

by @irha@ (few years ago!)
Policeman:” Sab kuch bata dovarna chaddi utar

Policeman:” Sab kuch
bata dovarna chaddi
utar
ke marunga..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Santa:”Sir, Galti maine ki
hai, to Aap kyun apni
chaddi utaroge..???…:P:D

by Mohammad Ali (few years ago!)
Main Tumhari Double Insult



Waiter: Khan Sahib 10 Rup Tip To Meri Insult Hai…

Khan: To Phir..?

Waiter: 20 Rup To Hone Chaiye Na…

Khan: Main Tumhari Double Insult Nahi Kar Sakta…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Laaloo Prasad

Laaloo Prasad:
Itna Sara Log Football Ko
Laat Kaahe Maar Rahay Hain ?
Sardar:
Goal Karnay K Liye.
Laaloo:
Sasura Gol Hi To Hai
Or Kitna Gol Karengay.

by Pak101.com (few years ago!)
Hamara dog football khelta hai

USA: Hamare dog Fotball khelte hai.
JAPAN: Hamare fish dance Karte hai.
CHINA: Hamare Hathi cycle chalate hai.
INDIA: HAMARE GADHE GOVT CHALAATE Hai.;-).

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Talak leni hai

husband-talak lena hai,
advocate-talak lene ke liye 5000rp lagenge,
husband-pagal ho kya?pandit ne 51rp me shadi
kari thi.
advocate-dekh liye na saste ka natija.....

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook