Apko Lift Chahey Kia
1 Admi Bike Pe Ja Raha Tha.
Admi Ne Rastey Pe Jatey Pathan Se Poucha?
Sir! Apko Lift Chahey Kia?
.
.
.
.
Pathan:
Nahi Hamara
Ghar Tou Ground Floor Pe Hai.:-
by Pak101.com (few years ago!) / 974 views
Similar Jokes
Jo insan itne garmi main
bhi tameez se baat karay
wo waqai tameezdaar hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: I Love U Ka Kya Matlab Hy?
Girl: Ma Tumse Pyar Karti Hun.
Sardar:
Aaj Kal Ki Larkiyan To Buhat Besharam Hyn. Ek Bat Ka Matlab Kya Pocha Free Hogaen.
by Pak101.com (few years ago!)
UPDESH:
Daru pine se jindagi k problem solve nhi hoti.
EXPERT DRINKER'S ADVICE:
Problem toh doodh pine se bhi solve nhi hoti..
by Pak101.com (few years ago!)
santa CIGRATE P raha tha
Lady-tmhare Maa-Baap ko pata he tm cigrate pite
ho?
snta-Kya Apke H usband ko PATA H Aap AJNABI
Se baat krti ho
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jab rishte walay ap ko daikhnay ayen to apny mun per Meezan oil lagain.
Q K
Her cheez
Meezan me achi lagti hai. .
by @irha@ (few years ago!)
Policeman:” Sab kuch
bata dovarna chaddi
utar
ke marunga..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Santa:”Sir, Galti maine ki
hai, to Aap kyun apni
chaddi utaroge..???…:P:D
by Mohammad Ali (few years ago!)
Waiter: Khan Sahib 10 Rup Tip To Meri Insult Hai…
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rup To Hone Chaiye Na…
Khan: Main Tumhari Double Insult Nahi Kar Sakta…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Laaloo Prasad:
Itna Sara Log Football Ko
Laat Kaahe Maar Rahay Hain ?
Sardar:
Goal Karnay K Liye.
Laaloo:
Sasura Gol Hi To Hai
Or Kitna Gol Karengay.
by Pak101.com (few years ago!)
USA: Hamare dog Fotball khelte hai.
JAPAN: Hamare fish dance Karte hai.
CHINA: Hamare Hathi cycle chalate hai.
INDIA: HAMARE GADHE GOVT CHALAATE Hai.;-).
by Tanveer Hussain (few years ago!)
husband-talak lena hai,
advocate-talak lene ke liye 5000rp lagenge,
husband-pagal ho kya?pandit ne 51rp me shadi
kari thi.
advocate-dekh liye na saste ka natija.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)