Convent school k bache
Convent school k bache zoo me-00h! wow monkey is
sleeping don't disturb
.
.
.
.
.
.
Govt. Scool k bache- OYE HOYE DEKH TERA BAAP
SO RAHA HAI, PATHAR MAAR SAALE KO....
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 924 views
Similar Jokes
Ek Pathan bhari Bus mai ek Larki se Touch ho raha tha
Ek Pathan bhari Bus mai ek Larki se Touch ho raha tha
Larki: Excuse me Aap Acha nahi kar rahy..
Pathan: Itny Rush me is se acha nahi ho sakta……
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Snta-Yaar lag rha hai mujhe bird flue ho gya he.
Banta -Tuje kaise pata?
Snta-Yaar mera kal se udne ko man kar raha he..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Apni Biwi ko Clinic Le Gaya 0r Dr ko Bohat Maara..
Sab Ne Poochha kya Hua?
Pathan Bola:
Sala Bolta Hai Tmhari Biwi ka B.P Dekhna Hai....
by Pak101.com (few years ago!)
Rahul: How old are you Shobit?
Shobit: i'm 7 years old.
Rahul: You know what when I was in your age I was
also 7.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy n Girl in a HOTEL
.. Boy: I Love U
.. Girl: I dont Love U
.. Boy: Think again?
.. Girl: I told u No
.. Boy: Waiter,Bring seperate bills for us. Girl : i Love u 2
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Q: “Aisi Ki Taisi Kab Hoti Hai?”
Batao-Batao
?
?
?
Ans: “Jab Loose Motion Lage Hon Aur Pajame Ka Nada Na Khule.“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:
Mujhe Tou Aankhey
Band Karney Par Bhi Dikhayi Deta Hai
Banta: Achchaa, Kya Dikhta Hai?
Santa: Andhera
by Pak101.com (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to
Pappu use ghur raha tha.!
.
.
Wife romantic hokar: Kuch karne ka irada hai
kya.......?.?
.
.
Pappu usko thappad maar ke bola:
.
.
Kamini Mere garam pani se kyu nahayi..?? :P
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to hamara signature hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi K Daant Me Keera Lag Gaya
Wo DENTIST K Paas Gaya To DENTIST Bola 4 Din Subah-Shaam
Doodh Biscuit Lo
Aur 5ve Din Sirf
Doodh Lo
Keera Zaroor Nikal Jayega
Usne 4 Din Doodh-Bisc uit Liye Aur 5ve
Din Sirf Doodh Piya,
.
.
.
.
.
.
Keera Bahar Nikla Or Bola
“Aaj Biscuit Nahi Hay Kya..?”
by hearthackervsgirls (few years ago!)