Funny Ramesh:Hamne Mobile Marriage Bureau

Funny Ramesh:Hamne Mobile Marriage Bureau
Shuru Kiya Hai
Shadi Ke Liye 1 Dabayen,Mangni Ke Liye 2 Dabaye
Suresh:Doosri Shadi Ke Liye Kya Dabaye?
Funny Ramesh: Doosri Shadi Ke Liye Pehle Waali
Patni Ka Gala Dabye

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 865 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Naukar- Sahab

Naukar- Sahab, aap ka kutta to bilkul Aadmi
jaisa lagta hai., kya khilate ho....??
.
.
.
.
.
.
.
.
Malik- Nalayak, wo kutta nahi,
mera beta hai , Engineering kar raha hai aur
aaj-kal Exams ho rahe hain.

by Pak101.com (few years ago!)
lovers plan

2 Lovers plan to suicide. Boy jumped first, Girl closed her eyes and return back saying love is blind. Boy in air opened his parachute saying love never dies.

by Abdul Sami (few years ago!)
Khan sab yha se Airport Kon se bus jae ge

Major Rohail:
Khan sab yha se Airport
Kon se bus jae ge
.
Khan:
20#
.
Maajor Rohail: Agr 20# na mele to..?
.
Khan:
Phir 10…10..# ke do pakr lena

by Mazhar Khan (few years ago!)
Kamiyabi hamesha us k qadam

Kamiyabi hamesha us k qadam choomti hai,

jo socks utarne k baad apne paon dhota hai.

.

Zubaida apa

nahi hain bhai Its

Commander Safeguard...

by Pak101.com (few years ago!)
Wife TV Par Cricket Match Dekh Rahi Thi,

Wife TV Par Cricket Match Dekh Rahi Thi,

Husband Smart Sa Banke Aaya Aur Bola,

Husband: “Darling Main Kaisa Lag Raha Hoon?”

Tabhi Wife Zor se Chillayi: “Chhakkaaaa“

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Ek pathan English ke paper mai fail ho gaya, kiyu ke us ne translations mai likha:
1. Mai aam aadmi nahi hun.
I am not a mango man.

2. Sarda aur garma fruits hain.
Colda aur hota are fruits.

3. Mujhe bhi English aati hai.
English comes to me also.

4. Do aur do barabar chaar.
Give and give equals to four.

5. Mera ta’aluq Hari Pur Hazara se hai.
I belong to Green Pur Thousanda.

6. Sarak par goliyan chal rahi hain.
Tablets are walking on the road

by HAQ (few years ago!)
Film Director to Akshay Kumar

Film Director to Akshay Kumar: Tum ko 100 ft ki height se swimming pool me jump lagana hai.

Akshay Kumar: Par mere ko tairna nahi aata, mein doob jaunga.

Funny Film Director: Don't worry, pool me paani nahi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

1 sardar ne jalti huwi building se 6 aadmi nikale loogoon ne phir bhi ussay mara kiun?
kiun k wo 6 log fire brigade wale they

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar ne makhi ke legs tod kar kaha

Sardar ne makhi ke legs tod kar kaha, Ja udd ja..
Lekin Makkhi nahi udi, Sardar ne kaha..

“Aab to saabit ho gaya ki agar makkhi ke legs tod di jaye
to makkhi sun nahi sakti!!!”

by Pak101.com (few years ago!)
1 SARDAR Or American

1 SARDAR Or American Siri Paye Kha Rahe Thay.
American K Hath Me Bakray Ki Zaban Agai.
American:
Wats This?
SARDAR:
Lo Dasso
O Khotaiya “This Is Language”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

Ek pagal dusere se

A Tiger was giving wedding p..

One friday night

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook