funny story sms in hindi
Bandar Ki Beti – Papa Muje Bhi Shadi Karni Hai
Bandar – Beti Sabra Karo, Dulha Abhi Sms Padh Raha Hai, Padh K Muskraye To Samjo Rista Paka
by Mazhar Khan (few years ago!) / 925 views
Similar Jokes
Pathan sheshay k samnay beth ker study karta tha,
jis ke 3 wajah thein.
1. Revision bhi sath sath ho jaey.
2. Apnay ooper nazar rahay.
3. Combined study..:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Today's generation..
..
Baap:" Beta maine tere liye ek
ladki dekhi hai, wo
Roopvati,
Gunvati, or
Sarasvati hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Beta:" Lekin papa mein kisi Aur se pyar karta hoon
Aur wo... Garbhvati hai...:p :O :D :D Baap Shocked :*
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:Kya kr rahe ho
Boy:Makhiya mar rha hu
G:Kitni mari
B:3male 2 female
G:Kese pata?
B:3 Beer bottle pe the aur 2 Phone se chipki thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sirdar Jee Ki Biwi - Funny-jokes
Sirdar jee yar dostoun k saath apnay ghar maen baithay houay thay aur unki biwi apni friends k saath holidays per ja rahi thee aur packing ker rahi thee. biwi ki taraf daikhtay houay apnay yaaroun ko kehnay lagay" meri biwi kitni bholi hai. usko pata bhee hai k maen ous k saath nahi ja raha phir bhee wo condom pack ker rahi hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Memon 14th Floor Se Neche Gira
Girte Waqt Usne
Apni Ghar Ki Khirki Me
Apni Wife Ko Roti Pakate Hue Dekha To Chilla K Bola
Meri Roti Nahi Pakana!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:
Jaanu Kash Aap Sms Hotay,
Main Aap Ko Save Karti,
Husband:
Jaan-e-Man, Kaash Tum Ring Tone
Hoti,
Main Her Haftay Tumhe Change
Karta…
by Prince Aurangzeb Tunio (few years ago!)
Ek Pagal ne Nepali Se pucha Kyu Bhai Tum American Ho kya?
Nepali ne kaha - Nahi Me Nepal Ka Hu
Pagal - Nahi Tum Amrican Ho
Nepali- Nahi Bhai Main Nepal Ka Hu
Pagal- Nahi Tum Amrican Ho
Nepali(Gusse Me)- Ha Me American hu
Pagal- Lekin Lagte To Nepali Ho
by Pak101.com (few years ago!)
Beta:"Mom, Love marriage karne se ghar wale naaraz hote hain kya..?"
.
.
Maa:"Tu zaroor kisi chudail ke chakkar mein hoga,
aur ye sab tujhe usi
daayan ne kaha hoga....
Ladkiyan to bas ladkon ko phansane mein hi lagi rehti hain.. Jahan Acha Ladka dekha
shuruho gaye...
Beta in se bach ke rehna ye bahut makkar aur KAMEENI hoti hain, aur inka to khandan bhi…........"
Beta:"Bas maa, aisa kuch nahi hai,
Wo to Daddy bata rahe the ke Aap Dono ki Love marriage hui thi..":D =))
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chor Sardar ka mobile le kar bagh gyia.
Dost: wo tumara mobile le kar bagh gyia or tm hanas rahe ho,
Sardar: bagne do charger tu mere pass hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Aisi-ki- taisi kab hoti hai?
Kab lagta hai ki ab to bhagwan bhi nai bacha sakta
.
.
.
Ans:-jab DAST lage our pajame ka naada na khule
by Pak101.com (few years ago!)