Mr.See and Mr.Saw
Mr.See and Mr.Saw.
One_day Mr.see saw sea & Mr.saw didnt see sea. See saw sea & jumped in sea. Saw didnt see sea but jumped in sea. See saw saw in sea & saw saw see in sea. See saw both saw sea and both saw and see were happy to see sea.
.
.
.
.
Aisy status bhi prha kren is se dimagh ki TUNNING hoti hy..!
by Mazhar Khan (few years ago!) / 808 views
Similar Jokes
On Jeeto’s bday Santa had no money, so he sent a cheque of 100 kisses.
When he returns home Jeeto said: Thanks I got cheque cashed from bank manager.
by Pak101.com (few years ago!)
Ustad:kon sa parinda sb se taiz urta hai?
Student:hathi
ustad:na laiq tera baap kia karta hai.
Student:talban comander hai.
Ustad:shabash hathi hi sb se teez urta hai
by Sabir shah (few years ago!)
1st Pathan:
Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye
Tu Kya Kiya Jaye ?
2nd Pathan:
O Yara Neend Ka Intezar Karnay Se Tu Behtar Hai Aadmi So Jaye..
by Pak101.com (few years ago!)
Sir: Ager tum 1jungle mein ho or wahan sheir aa jaye to tum kya karo ge?
Boy: Main darakht per charhon ga
Sir: Ager wo sheir darkhat per b aa jaye to?
Boy: Main Pani mein kood jaun ga
Sir: Ager wo Pani mein b aa jaye to? . . .
Boy: Ustad G.. Sheir nal pen viyai hai jo odi side le rae o…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Maalik: arey, tune 500 saal puraani ghadi thod dee hai.
naukar: bach gaya saab, main to samjha yeh nayaa hai
by Pak101.com (few years ago!)
Aik chor aik ghar main chori karne geya,
tajori per likha tha left side ka button dabaen,
chor ne woh dabaya tu alarm baj geya aur chor pakra geya,
judge: tum apni safai main keya kehna chao ge,
chor: bus itna hi k yeh dunya bari dhokey baz hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: main tmare lia asman se taray tor k la skta
hu
girl: ye to aam bat hay. Agr scha lv krte ho to
utility store se cheeni la k dikhao :-P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girls ek dusre ko gift deti hai...
perfume.
earring.
suits.
flowers.
chocolates.
Aur boys.?
.
.
Ye le LADKI ka number...
Bas mera naam nhi aana chahiye!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar on bike with his sister, someone comments: Oye sardar kinni soni biwi hai teri.
Sardar gets angry & says : Oye biwi hogi teri, meri to behan hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi ne New mobile or Sim li or socha Shohar ko Surprise don,
Shohar Room mei betha tha wo kitchen mei gai or shohar ko Call ki:
Helo Drling
Shohar ne halki Awaz me jwab dia: Tum baad me cal krna abi ‘kamini’ kitchen me hai
Hoor kero Surprise
by Tanveer Hussain (few years ago!)