GIRL stands for
GIRL stands for
G: GOSSIP mai sab sai agay
I: INNOCENT sirf shakal say
R: RONAY ki machine
L: LARAYI mai sab ki maa
by Mazhar Khan (few years ago!) / 784 views
Similar Jokes
2 Guys Were Following 2 Girls
Both Girls Took Rakhi & Tied To Their Hands.
1st Guy To Second Guy- What Will We Do Now?
2nd Guy-U Marry My Sis, I Will Marry Ur Sis
by Pak101.com (few years ago!)
1 Ladka cycle pe ja raha tha
Cycle ka tyre bhens k gobar k beech me se guzra
...Qareeb kuch ladkiyan khari thi
Unho ne taliyan baja k kaha Happy Birth Day 2 U
Ladka ruka aur jawab diya khali tali bajane se kaam
Nhi chale ga,
Cake to khana hi pare ga.....
by Ahsan Ijaz (few years ago!)
Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru
kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana
hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala
dabye ..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Machhar Song"
"Bhige Pankh Mere"
"Pyasa Dank Mera"
"Lage Amrit Sa Muje Khun Tera"
"Kabi Mere Sath Koi Raat Guzar"
"Tuje Subah Tak Me Du
"Dengu"
Bukar Oh"o o...
by Pak101.com (few years ago!)
Hamari New Generation Miss Ne
KG1 Class K Bache Se Kaha
1 Se 10 Tak Gino Me Tume Kiss Dungi
Baccha: Aagr Me 1 Se 100 Tak Ginu
to Kya Package Hai?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Zindagi main PAISA PYAR DOST Sab atay hain jatay hain
PAR Totay howay DANT wapis nahi atay... Samjdar ho... umeed hai SmS bhejty raho ge.!
Wrna...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Girl & Boy on Phone
Boy:
Hello aj kis colour k kapray pehne hain tm ne?
Girl:
Tmko bus yehi sab fazool baaten krni hoti hain?
Boy: okay, ye batao, how should State Bank fight these inflationary trends with minimum intervention in the money markets?
Girl:
hmmm
Pink colour k
Jo EiD pe pehne thay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Tumhare Abbu ka kya naam hai?
Pathan: Google Khan
Teacher: yeh kaisa naam hua?
Pathan: hum jahan b hota hai, wo humko dhoond hi leta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 pathan darya me thora se dahi dal kar chamche se hila raha hote han
.
.
.
.
3 pathan aata ha or kehta ha ye kia kar rahe ho.....
.
.
wo kehte han lasii bana rahe han
to 3 pathan kehta ha
.
.
.
.
.
.
.
itna lassi tumhara baap pie ga :D
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Teachr: Tum bade ho kar kya kroge?
Santa: Shadi
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa: DADDY
by Mohammad Ali (few years ago!)