Kal ka kam aj na karo

Kal ka kam aj mat karo,
kiun k ho sakta hai kal wo kaam karna hi na pare h

by Sabir shah (few years ago!) / 1010 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

sardar and wife

Sardar: ager mujhe opration se kuch ho jaye to is doctor se shadi ker lena

Wife: ap asa kiun bol rhe hain

Sardar: to kya main is doctor ko maf ker don.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 admi apne dost k Ghr gya

1 admi apne dost k Ghr gya,
bell bjane pr chota sa Bacha bahr nkla.
Admi:
Beta apky Abu ghr pe hn?
Bcha:
Ji wo to bzar gye hn.
Admi:
Acha apny brray bhai ko bulao.
Bcha:
Wo to cricket khelne gya h.
Admi:
Acha tumhari Ami to ghr pe hi hongi?
Bcha:
Ji wo apni saheliyon k 7 Picnic pr gai hn.
Admi: (gussy se):
To beta aap Ghr me Q bethe ho? Aap b kahin jao.
Bcha:
“Mein B apne dost k Ghr aya hua hun”
Admi: Lakh di Lanat Tere Nikky jay tay..:p:p

by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife Se Pichha Chudvane Ka Asaan Tarika

Ek Aadmi Ki Lottry Lagti Hai Wo Khush Ho Kar Ghar Jata Hai Aur

Patni Se Puchhta Hai.
Pati Khushi Se: “Mujhe Lottry Lage To Tum Kya Karogi?”

Patni: “Aadhe Paise Leke Hamesha Ke Liye Tumhe Chhod Ke Mayeke Chali Jaungi”

Pati Gusse Se: “Aaj Meri 50 Rupaye Ki Lagi Hai Ye Le 25 Aur Nikal Le“

by Pak101.com (few years ago!)
Software company

During a software company interview:
HR: Suppose i select u, where do u see yourself 5
yrs frm now?
Student: At home waiting for d joining date..:-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Behan ko daku utha ker

Sardar Ji Ki Behan Ko Daku Utha Kar Le Gaya !!!
Sab Ne Sardar Se Kaha
Daku Boara Khatarnak He
Khali Hath Mat Jana
Sardar Jate Hoye 2 Kilo Aaam Le Jata He

by Tanveer Hussain (few years ago!)
hum yahan nai rahay ga hmra paisa wapis karo

Pathan :hum yahan nai rahay ga hmra paisa wapis karo,

Itna chota kamra or 1 stool,

tum humein janwar smjhta hai.

Waiter:sir kamray may tu chalian ye Lift hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Aey Bhai

Munna : Abay Circuit! Jaa baajo walay ghar say Doctor ko bula k laa, meri tabiat kharab ho reli hai.

Circuit : Aey Bhai!!! aap to khud doctor ho.
Munna : Bolay to meri fees bahut zyada hai.

by Pak101.com (few years ago!)
2 pandito main larai

2 pandito mei ladai ho rhi thi.
Tisre pandit ne aakr pucha kya hua ?
To 1 pandit bola : jb mei lehsun pyaj ni khata to
isne mere chiken mei dala Q ?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
mai tumharey liye

Girl:mai tumharey liye sub kuch chor du gi
Boy: ma baap
Girl:Yes
Boy: khana penna
Girl: Yes
Boy: sari dunya
Girl: Yes
Boy:Star Plus
Girl: apna mou sambhal kar baat karo…!!!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Banta: Pareshan lag rahe ho.

Banta: Pareshan lag rahe ho.

Santa: Yaar baap ban ne wala hu.

Banta: Yeh to khushi ki baat hai.

Santa: Lekin biwi ko nhi pata

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook