Mere Dadaji
Boy: Mere dada ney 1857 ke jang main dushman ki tangain kaat diye thhe. .
Dost: Gardanien kyun nai katein?
Boy: Wo pehle se he kati hui thi.
by Pak101.com (few years ago!) / 982 views
Similar Jokes
Once A Girl Asked Pappu.
Girlfriend: “Why We Have Units To Measure Weight, Height, Force, Speed, Distance Etc. But Nothing To Measure Love, Trust, Friendship Why ???”
Pappu Thought For A While Took Her In Arms, Looked In Her Deep Eyes And Said
Pappu: “Dekh Janu, Dimaagh Mat Kha Already Physics Mein Fail Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor apne dost se: yar soch raha hon k is gaon main apna clinic khol lon.
Dost: Yar tumhara khyal to naik hai magar yahan ka qabristan chota hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Log Bus Ke Intezaar Main Khade The.1 Funny Bhikari Aaya,
Sab Logon Se Bheek Maangi,Paise Kamaye Or Taxi Main Baith Kar Chala Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:- mera dil mobile or tum uski sim ho. boy:- jaanu ek baat puchoo. girl:-ha puchoo.
.
.
.
.
. . boy:-tumhara mobile double sim wala
to nahi hai na...
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'EK STATIOON PY TRAIN RUKI'
EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;
SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
SHERU ARPITA SE BOLA -
BHAI AAJ TO CHAY PINE KA MAJA AA GAYA.”
ARPITA NE KAHA- “UNCLE JI, AGAR BILLI NE
DUDH ME MUH NA MARA HOTA TO AUR BHI MAJA
AATA.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Yaar Mujhe logon Ne Social Work Kerne Per ßOht Maara..
dost: SociaL Work?
,
,
,
Pathan: Haan
Mein Ne Qaßristan k Gate Pr WeLcome Ka Board Lga dia Tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar:
Shirt k Liye Koi Acha sa Kapra Dikha 2,
SalesMan:
Plain Mein Dikha Doon?
Sardar:
Hawai Jahaz wich Jan di ki Zarurat ay ethe e wakha deh.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Man Jumpd into Water & Didnt Come Out
Anothr Man Jumpd into Water & Didnt Come Out
A Pathan Scientst Was Watching
& Concluded
“Humans r Soluble in water”
by inayat khan (few years ago!)
ek baat hamesha yaad rakhna..duniya main kch mile na mile 2 cheez haq se leni chaiye...
.
.
.
.
... .
1.sam0se ke sath xtra chatni.
2.golgappe khane ke baad papdi.
:p
by Pak101.com (few years ago!)