EXAMS BAR-BAR KYUN ?
Hum jeete EK bar hai,
Marte EK bar hai,
Pyar EK bar hota hai,
Aur shaadi bhi EK hi bar hoti hai..
TO ye EXAMS BAR-BAR KYUN ???
by Mazhar Khan (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
Ladke wale ladki dekhne gaye.Ladk ne Ladki se
pucha:"Aapko KHANA BANANA aata hai "?Ladki : "
Nahi mujhe to BANANA KHANA aata hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhakt-Baba Koi aisa job batao,jaha mujhe kam na
karna pade,Log apna kam khud kare aur mujhe
paise bhi de. SWAMIJI-Ja beta,SULABH
SHOUCHALAY me Naukri kar le..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Miss: Aaj tum late kion aye ho? School 7 baje shuru hota hay, itni dair kion ki?
.
Kid: Miss ap mairi itni fikar mat kia karain, log shak karty hain
by inayat khan (few years ago!)
1 Sardar ne new Car li aur us k door par likhwa deya
.
.
DARWAZA BAHAR KI TARF KHOLEIN* shukriya.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne apni Qaza Namaz ada krny ki sochi
Namaz se pehly unchi awaz me niyat ki
2 rakat Namaz Qaza Fajar
4 November 1996
5:20 purana time.
ALLAH O AKBAR
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher ny student sy Question pocha k . . . . . . .
Q: Shadi k card pr J S M F likha hota ha is k kia mtlab ha . . . . . .
Student ny kuch dair bd socg kr bola
.
.
.
.
.
.
.
Jutoo sy murumat farmai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A molvi went to Zardari home and said: Qaum ko tang mat karo warna Allah ka azaab aye ga.
Zardari: Tang to Musharraf kar raha tha, Main to azaab hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:dr.shahb 2 sal pehly mujhe bukhar huwa tha
dr:tu ab kia huwa
santa:ap ne nahane se mana kia tha ab naha lun
by Sabir shah (few years ago!)
Snta ki girlfriend ne usko message kya
"I Miss U"
Bohat dair sochny k baad Santa ne jawab diya
"I Student U"
by Pak101.com (few years ago!)
Chor chori karke ghar se baher jane hi wala tha..
Suddenly kid woke up, and said to the thief :
Mera school bag bhi le jao warna main mommy, papa ko utha dunga
by Pak101.com (few years ago!)