MobileDEAD Ho Gya Hai
1 Pathan Apna Mobile Qabristan Men Dfna Rha Tha.
Man: Ye Kya Kr Rhe Ho?
Pathan: Yaara Dukan Wale Ne Kha He K Mobile
DEAD Ho Gya Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 896 views
Similar Jokes
Ek sardar doosre se keh raha hai ke “Maine machcharo ko ullu banaya !”
Second Sardar: “Kaise?“
First says: Maine mosquito coil mere bajuke room mein lagaya aur main apne room mein soya. ha ha ha ha…..
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Aap Ka Weight Kitna Hai?
Santa: Chashme(Opticals) K Saath 75kg
Doctor: Aur Chasme K Bina!
Santa: Vo Muje Dikhta Hi Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
,"Pathan Apni Girlfrnd Se
Mere Dil Main Ek Bat Hai
Girl
Keh Do.
Pathan
Ni Mjhy Sharam Aati Hai.
Girl
Kaho Na
Pathan
.
.
.
.
.
Tumhre Pas Naswar Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ka interview tha,
Sawal aya: English main translate karo,
Main Nokri ke lye bohat umeed se hu,
Pathan: I am Pregnant for the Job
by Pak101.com (few years ago!)
10 Pathan Aik Kashti Mai Sawar Thay K Achanak Kashti Ruk Gai
Aur Sab Doob Gae!
Pata Hai Kaise?
Pathan They Na Sab Dhakka Dene Utar Gaye
by Pak101.com (few years ago!)
Rizwan: Doctor say help me, mein jab baat karta huun to muje sirf awaaz sunai deti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Rizwan: Phone karte waqt
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne chalenge kiya.....
"Ke wo kutubminar ko sar pe rakh k mumbai le jayega"
Saare news wale waha pahuch gye....
Tab bola "Bas koi utha k sar pe rakh de"
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor:
Motape ka 1 hi elaaj hy tum rozana sirf 1 roti khaya karo,
Sardar:
Ye 1 roti khana khanay se pehle khani hy ya khanay k baad?.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Got Into A Bus On 1st April
When Conductor Asked For Ticket
He Gave Rs.10/-
And Took The Ticket And Said April Fool
I Have Pass
by Pak101.com (few years ago!)
7 sadhu 7 chatai per dhyaan lagakar baithe the.
Ek Aadmi aata hain aur sabse bujurg sadhu ko
Pranam kar poochta hain
Maharaj ladki nahi pat rahi hai.. kya Karu?
Woh sadhu sabse chote sadhu ko pukarta hain
Aur kehtaa hain.. chotu ek aur chatai laga de
beta..
by Tanveer Hussain (few years ago!)