You are the one
You are the one who is so smart,
you are the one who is so charming,
you are the one who is so caring,
you are the one who is so good looking
and I am the one who’s spreading these rumours
by Mazhar Khan (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
2 Aurten 1 drakht k neeche bethi kafi der se batien kar rahi thi k achanak drakht se 1 aam(mango) gira
.
.
.
Pheli Aurat"Ye aam kese gira?
... .
.
Dosri Aurat kuch bolne hi wali thi
K
.
.
.
Aam khud hath jorr kr bola!
.
.
.
Pak gaya hon me tum dono ki batien sun sun kar
by Pak101.com (few years ago!)
Ek dafa sardar ne bank se lon lekar car khrid lya but bank ka lon wapas na kar saka.
magar Bank walo ne car wapas lalya.
Sardar:agar pata huta to shadi be bank ke lon se karta.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl (in train) : can i sit here ?
Boy: its all urs :)
Girl : can i take some water?
Boy : my pleasure :)
Girl : Bhaiya agla station konsa hai ??
.
.
.
.
Boy :
Mere baap ne mere dimag me koi GPS fit nhi kiya
hai , jaldi seat khali ker mujhe neend a rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Mariz: Dr Mere Paas Paise Nhi He,
Aap Mera Ilaaj Kar De To Kbhi Apke Kaam Aaunga.
Dr.-Kya Kaam Karte Ho?
Mariz- Qabar Khodata Hu.
by Pak101.com (few years ago!)
2 frenz aftr exam1st:Xam kaunsa tha?2nd:May b Maths1st: Matlab tu xam kr k aya h?2nd:Nhi yaar sath wali Ladki k hath me calculatar tha..
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU ne raat ko uthkar machis jalai Or fir so Gya
MOLU ne poocha kya dekh rahe the
GOLU:-mai dekh raha tha ki tumne BULB Band kiya hai ya nahi...
by tahir bashir (few years ago!)
Ek Memon Ne Apni New Car
Office K Bahar Roki,
Abhi Usne Darwaza Khola Tha K
Ek Truck Ne Takar Mari Aur Darwaza Durr Ja Gira,
Memon Apni Car K Liye Rone Laga
Police Ne Kaha K Aap Ko Apni Gari K
Afsoos Mai Ye B Nai Pata
K Apka Left Hand B Ghayab Hai,
Tu Memon Ne Kaha:
Kyaaaa!
Yani Meri New Rado Ghari B Gai
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Patient to Doctor: Apne nurse bauhat aachhi rakhi hai,
uska hath lagte he main theek ho geya..!!
Doctor: Janta hoon, thhapad ki awaaz
mujhe bhi sunai di thi.. :p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
One Day Dog Dancing Madly
On The Merage Of Lion
Lion Ask:
Y R U Dancing Madly
Dog Said:
I Am Also Lion Before Merrage…
by Tanveer Hussain (few years ago!)