Mujhe kisi mehangi jaga
Wife: ”Mujhe kisi mehangi jaga le ke chaliye na ji”
.
.
.
Husband: Chalo, tayyar ho jao…”
.
.
.
.
.
Petrol pump chaltay hain:D
by Mazhar Khan (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Santa ke yaha tisri bar ladki huiTo usne elan kia ki BETA hua hai.Ek dost ne dekha to kaha- yeto ladki hai. santa:Munda niche se maa par gaya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Hum Loug Hamaisha KARACHI Ko 1 Acha Shehar Nahi Samajhtay,
Our Iski Burai Main Lagay Rehtay Hain..
Hanlan K KARACHI Dunia Ki Wo Wahid Our Azeem Jagha Ha,
Jaha ABC Rehta Ha… :D
Taaliyaaaaaaan
(‘.’)/
/)( Beth Jayen Beth Jayen.
Doosron Ko Bhi Azeem Insan Dekhnay Dain…
Shukriya ;)
Jalny Walay Pleaze Side Pay Rahain ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Exam Hall Mein Betha Thha.
Paper Bahot Tuff Thha Aur Examiner Bahut Stick Thha Cheating Nahi Karne De Raha Thha,
Santa Ne Examiner Ko Pass Bulaya Aur Uske Kaan Mein Kuch Kaha, Examiner Chup Chap Ja Kar Chair Pe Beth Gaya Aur Vahi Betha Raha.
Sabne Khull Ke Cheating Ki.
Exam Khatam Hone Per Sab Logo Ne Bahar Aaker Santa Ko Hatho Pe Utha Liya Aur Puchha.
Students: “Santa Tune Examiner Ko Aisa Kya Bola Ke Wo Chair Se Uthe Hi Nahi?”
Santa Sharmate Hue: “Mene Bola Thha, Sir Pichhe Se Aap Ki Pent Fati Hai
by Pak101.com (few years ago!)
kehtey hain ek ladkii k padhne say saaara ghar
taalim e yaafta hojaata Haii
Lekin
Ladki k college jaaney se jo dus ladke fail hojaatey
hain...
...
USKA ZIMMEDAAR KAUN.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!
by HAQ (few years ago!)
2 Sardar Watching Match When Dhoni Hits A Boundary
1st- Dekho Dekho Goal Hua.
2nd- Abe Tu Sardar He Rahe Ga
Goal Is Me Nahi Cricket Mein Hota Hai. . .:-)
by Razzi (few years ago!)
Santa Cricket Khel Kar Aaya..
Banta:Kitne Run Banaye?
Santa:Century Hone Me 99 Run Baki The Or mai Out Ho Gaya.
Banta:shit Yaar so close.. ;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Question paper tough lagy
Ya samaj mai aye tu
Ek gahri saans lo, owr zor se chilawo:
.
.
"Kameeno fail hi karna hai tu exam kion laity ho…"
by inayat khan (few years ago!)
1 sardar rail ki patriper so gaya .
1 aadmi ne kaha kyakar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper sehawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Abdul Basit (few years ago!)
Doctor: Is dawaa ko ek hafte main poora karo aur baad main aake milo.
Patient: Theek hai doctor.
(ek hafte ke baad)
Doctor: Dawaa khatam huaa kya?
Patient: Nahi doctor.
Doctor: Kyu nahi?
Patient: Usme likhaa thaa ke, bottle ko hamesha bandh rakhe.
by Pak101.com (few years ago!)