Petrol pump se 2 KM door
Petrol pump se 2 KM door Aik fauji garri ka petrol khatam ho gaya 2nd seat per major sb bethe thay
Dvr ne major sb ko bataya k petrol pump tak dhakka lagana parrey ga,
sab nechey utre aur dhaka lagana shuru kar dia aur kaafi
dair k baad petrol pump per pohunch gaye.
kuch jawan thak k behosh ho gaye.
Pappu Dvr ne petrol dalwana shuru kia to major sb ne kaha ke pechhey jo drum hay us me bhi dalwa lo .
Pappu Dvr ne jawab dia “sir wo tu full hay ,
Emergency k lye rakha hua ha.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 903 views
Similar Jokes
GIRL to BOY
.
Ek taraf Paisa hai
Ek taraf Dimag
.
Kia lo gay? .
BOY: Paisa
.
GIRL: Galat… agr ma hoti tou
Dimag leti.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
BOY: Jis k pas jo nahi ha ,
wo
wohi leta ha =D
by Tayyab Mughal (few years ago!)
wakeel: my lord kanoon ki kitaab ke saffha number 15 ke mutabiq mere muakkal ko ba izzat-bari kia jaye.
JUDGE: kitaab paish ki jaye
(kitab pesh ki gaye)
judge ne saffa khola to us mei 5000, 5000 k do note thay..
JUDGE: is tarah k do saboot aur pesh kiye jayein
by Mazhar Khan (few years ago!)
1Ladki Ko Maine Bola
*Good Morning*
*
*
*
Ek Ladki Ko Maine Bola
*Good Morning*
*
*
or
Ladki Ke Baap Ne Mujhe Bola
*THIS IS LAST WARNING
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko
andar bula lejeye .
Doctor: Trust me
mai shareef admi ho…. .
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef
nahi hai
by Åkásh khãñ (few years ago!)
NASA ne 4 tamils ko chand pe bheja.
Magar adhe raste se vapis aa gaye!
Tamils said: Aaj AMAWAS hai, Chand to hoga nahi na..
by Pak101.com (few years ago!)
Suno,
dettol istamal mat karna.:-)
suna hai us se jarasim mar jate hain
magar
hum ap ko khona nai chahte.
by Sabir shah (few years ago!)
Boy To Gym Coach:
I Wanna Impress Cute Girl
I’m Gonna Meet In 3 Days.
Which Machine Should I Use?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Coach:
Use The ATM Machine
Outside The Gym!
by Pak101.com (few years ago!)
Maa: Beta ya Kar Rahe Ho??
Beta: Padh Raha Hoon.
Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho??
Beta: Ji, Film Shole Ki Story..
by Pak101.com (few years ago!)
PIA ki flight me Captain anouncment k bad mike Off krna bhoL gaya…
Captain apne co-pilot se: Ab me 1 cup coffee piyun ga phr Air hostess ko kiss kroga.
ye sun kr 1 air hostes mike OFF krne bhagi to gir gai.
Sath betha pthan: O Khuda Ka Bandi Aram se Jao pehle wo cofee piye ga….
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher to Santa " Where were U born?
Santa : In Tiruvanantapuram.
Teacher : Spell it?
Santa : (after thinking) I think I was born in GOA.
by hearthackervsgirls (few years ago!)