Jab Main Tum Par Ghusa Karta Hoon
Malik Nokar Sey:
Jab Main Tum Par Ghusa Karta Hoon,
To Tum Apna Ghusa Kis Pe Nikalte Ho?
Nokar: Toilet Saf Kar K,
Malik: Kaise Saf Karte Ho…?
Nokar:
Ap K Tooth Brush Se..
by Mazhar Khan (few years ago!) / 919 views
Similar Jokes
Wo kaun si cheez hai jo fridge me rakhne k bad b
garam rehti hai..?.
.
.
.
Nhi pta..?
.
.
.
.
.
Garam masala :D
Dekha bachpan se genius hu pr kbhi ghamand nhi
kiya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ishq hai to izhar b hona chahiye
Admi ko 1din k liy bimar b hona chahiye
Yadon se keh do 1 din ki chutti de den
Aakhir ishq men ITWAR b hona chahiye.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Ki Biwi Preeto Bathroom Ka Darwaja Khol Ke Naha Rahi Thi.
Santa Bahar Se Aya Aur Usne Ye Dekha To Bada Hairan Hua Aur Biwi Se Puchha.
Santa: “Oye, Tu Nahate Hue Bathroom Ki Kundi Kyu Nahi Lagati Ho?”
Biwi: “Oh Ji, Mujhe Darr Lagta Hai Ke Nahate Hue Mujhe Koi Keyhole Se Dekh Na Le“
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: suniye g aap ka dost galat ladki se shaadi kar raha hai. Aap usse rokte kyon nahi?
Husband: main kyon rokon? Us ne mujhe roka tha kya.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Tumhare Abbu ka kya naam hai?
Pathan: Google Khan
Teacher: yeh kaisa naam hua?
Pathan: hum jahan b hota hai, wo humko dhoond hi leta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
lecature k darmayan aik larka uath kar cahla gaya
teacher; yea keo uth kar cahla gaya? larke ka dost; sir is ko nend me cahlny ki adat ha
by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi se pehle shadi ke baad
Shaadi ke pehle ladki: Darling tum nahi toh main nahi… Aur main nahi toh tum nahi!
Shaadi ke baad ladki: Aaj ya toh tu nahi ya main nahi!!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Wo Kon si Cheez Hai Jo Insaan Ki Izzat Ko Mazbooti Se Jakhre Rakhti Hai?
Student: MISS, SHALWAR KA NARRA
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Chunti Hathi Ke Upar Baith Kr Ja Rahi Thi.
Raste Me Kaccha Pul Aa Jata Hai.. Usko Dekh K Chinti Boli ……..
.
.
.
Jaanu Cross Kar Loge Ya Me Utrun.;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Chinki Ek Bar Group Mein Apni Saheliyo Ko Bata Rahi Thi.
Chinki: “Boys Ka Common Sense Zero Hota Hai”
Group Mein Bethi Baki Ladkiyo Ne Hairani Se Puchha: “Wo Kaise ?”
Chinki: “Gents Toilet Mein Likh Kar Aayenge Priya I Love You, Ab Kya Priya Waha Padhne Jayegi“
by Pak101.com (few years ago!)