Shairy funny
Us ki zulfun me jb se soya hun
faraz
us din se mujhe to jooen nai chortien
by Sabir shah (few years ago!) / 897 views
Similar Jokes
Ek Ladki apne BF k sath Ghoom Rahi thi.. .
.
.
Itne me us ka
husband aa gaya aur uske BF Ko pitne
laga..
Ladki- Maar saale Ko
Apni biwi ghumaata nahi h,
Aur dusro
ki biwi gumaane le aata hai...
.
.
.
(itne me BF josh me
husband ko marne laga)
.
.
.
Ladki - Maar saale Ko, na khud ghumaane le jata
hai,
na kisi aur ko ghumaane deta hai...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Letter from husband ( who is abroad) to wife
Dear Sweetheart:
I can’t send my salary this month, so I am sending 100 kisses.
You are my sweetheart
Your husband
by Pak101.com (few years ago!)
3 Sardar Bed Pe So Rahe Thay.
Un Teeno Ko Jagah Theek Se Nahi Mil Rahi Thi. Phir 1 Sardar Bed Se Neeche Late Gya
2nd Sardar: Oye ! Ab Jagah Hogai Hai,Upar Aaja!
by Pak101.com (few years ago!)
GIRLS POEM.. . .
Husband hamara aisa ho.
.
.
.
pocket me jiske paisa ho.. . .
.
.
..
lambi jiski hight ho..
.
.
.
.
.
Gusse ka wo light ho.. . . . . .
.
.
.
.
.
Jab saas se meri fight ho, toh kahe jaanu tum hi RIGHT ho.
by pinkey (few years ago!)
Santa Ke Ghar Mein Billi Rehti Thhi, Santa Billi Se Tang Aaker Use Kahi Chod Aaya.
Ghar Aaya To Billi Usse Pehle Pahunchi Hui Thi.
Santa Billi Ko Dubara Kahi Door Chod Ke Aaya, Billi Phir Usse
Pehle Ghar Pahunch Gayi.
Santa Ko Bohut Gussa Aaya, Abb Woh Billi Ko Bohut Hi Jyada
Door Chodne Gaya.
Waha Se Usne Wife Ko Phone Kiya Aur Pucha.
Santa: “Billi Ghar Pahunch Gayi Ya Nahi?”
Wife: “Haan Pahunch Gayi Hai”
by Pak101.com (few years ago!)
Shiv:-Mera Trishul kaha hai?
Parvati:-ganesh le gaya?
Shiv:-Kyu?
Parvati:-Keh raha tha ki
“Girlfriend” ke sath Meggi khane ka program he….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
4 pathanun ne mil kar taksi li aur karaye pe chalai aik banada sawar nai hota tha q
sawarian charhane charun jate the
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Pathan Mobile Franchise Mein Job Interview K Liay Gaya
.
First Question K Answer Pe He Usko Maar K Bhaga Diya Gaya.
.
Quiz: Which Is The Most Popular Network?
.
.
Pathan: Al-Qaeda
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher to Santa " Where were U born?
Santa : In Tiruvanantapuram.
Teacher : Spell it?
Santa : (after thinking) I think I was born in GOA.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shadi par rukhsti k waqt Dulhan rone lagi.
(Just formality as usual)
.
Ose dekh kar dulha b Rone laga.
Admin Dulha se:
ode te Maa Piyu Chhut rae ne,o
te ais lai rondi ae,tu q ronda ain?
Dulha:Ene mere v chhurwa dene ne..
by Abdul Hannan (few years ago!)