Friend1 Are yaar ye mobile
Friend1: Are yaar ye mobile to mujhe kangaal kar dega.
Friend2: Kyu?
Friend1: Baar baar dikhaata hai Battery Low
ab tak 56 battery badal chuka hoon!
by Pak101.com (few years ago!) / 836 views
Similar Jokes
malik nokar se “jaldi se ja kar koi khali raksha le aao.” Nokar “wapisaa kar koi khali raksha milta hi nahi,har aik main aik admi zaror betha hota hay”
by Abdul Basit (few years ago!)
Teacher Sardar Se:
Dahi Ki English Btao?
,
,
,
,
,
Sardar Sochne K Bad:
,
,
,
,
,
,Milk Sleeping In The Night
And Swairey Swairey Tight.!
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer: ALLAh k nam par ek rupiya do
Dokandar: Baba kal ana ,
Faqeer: Es kal kal ke chakar me
Es Market me mere Lakhon rupay phanse howe hain :8
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband ne paan khareed kar wife ko khanay k liye diya
Wife: aap ne apnay liye q nahi liya ?
Husband: darling me to wesay he khamosh rehta hun ;)
by Kashif (few years ago!)
Aaj subah NEWSPAPER me
padha ki, dosto ko SMS bhejne
me sabse jyada time waste hota hai.. TO AAJ SE
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
"NEWSPAPER" BANDH ......saala
dosto par ungli uthata hai..:p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Frustrated Student Letter 2 Da Principal
Salam Saaley,
Yeh Bata Kaun Haramkhor Paper Set Karta Hai?...
Kameno,
Studentx Ki Jaan Nikal Jati Hai.
Uper Sey Paper Checking Aisi Hoti Hai Jaisey Maa Ki Maut Ka Badla Ley Rahay Ho.
Aisa Sylabus Banatay Ho Jaisay Tmhara Yahan Sab Topperx Hain.
Tera Baap B Paper Mein Pass Na Ho.
Tu Bahir Mil Kahein Saaley....
Bataunga Tjhey.
Urx Faithfuly,
Pagal Hun K Naam Likhon?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Laloo goes to america for learning english.
After some days george bush calls rabri devi & told her "ae sasoora angreji nahin seekh sakat hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa bante se:- meri bakri ne anda(egg) dia hai.
Banta:- bakri anda kaise de sakti hai.
Santa:- abe gadhe, maine apni murgi ka naam bakri rakha hai. :)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Ko Road Pe Say 100 Rupay Ka Note Mila
Jis Par Likha Tha,,
.
.
. "Eid Mubarak"
PatHan Ne Note Pocket Mein Dala Or Bola
"Khair Mubarak" ;P : )
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
1 Sardar Apne Bhai ko Maar raha tha.
1 Admi ne Poocha Tum ise q Maar rahe ho..?
Sardar: Doctor ne kya c
.
.
En’nu Dwai Kott k deni ay.
by Pak101.com (few years ago!)