Faqeer vs memon
Faqeer:ary kuch dedo bahut bhoka hun.
Memon:100 ka note dekhate howe 50 hain tere pas
faqeer:han hain
memon:pehlay wo to kharch kar le.
by Sabir shah (few years ago!) / 780 views
Similar Jokes
1 Hathi ne Romntic mod m 1 Chunti ko chera
Chunti ghusy me Hathi ki bv k pas ja k boli
Apny AWARA SHOHAR ko smjha lo
Warna MARD hamary ghar me b hein.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
QATIL:Koshish Krna k Umr qaid Ho,Phansi Na Ho
SARDAR WAKIL:Tm Fikr Na Kro
AFTER ADALAt
QATIL:Kia hua?
WAKIL:Bht Mshkl Se Umr qaid Hoi,Adalt Toh Riha Kr Rahi Thi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek 10 saal ka bachcha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise karein”.
Mother: Tum yeh book kyon parr rahe ho.
Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ki mera paalan poshan theek tarah se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
1 larki raste pe setian bajati ja rahi thi
old man:beta kia waja hai aj itni khush kiun ho?
Larki:kaminu k exams ho rahe hain raste khali hain na.
by Sabir shah (few years ago!)
Tumhara result acha nhi aaya,
Aaj se tumhara khelna aur T.V dekhna
band
Son!Ye 50 rupay pakro aur is baat ko yaheen dabado
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: Mere Dada ne 1857 ki jung mein 8
dushmano ki taangein kaat di thin..
Dost: Gardanein Q nahi kaatin?
Sardar: Wo koi pehle hi kaat gaya tha..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
In Next Generation child will sing:
Twinkle twinkle little Cigar,
I just went to Royal Bar,
Whiskey rates are up so high,
So drink beer with chicken fry.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki
Banta: That’s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha WRONG NUMBER
by Pak101.com (few years ago!)
1st Behra:
Kya Tum Mumbai Ja Rahe Ho?
2nd Behra:
NaHi,
ME To Mumbai JaRaha Hu
1st Behra:
Accha,
ME Samjha Tum Mumbai JaRahe HO.!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PTHAN 1 “Mazar” pe Bomb Rakhte Huay Pakra Gya
Logo Ne bohat Maara 0r Pucha æsa Q kia.?
PTHAN ko Kuch Samaj Na aaya To Bola:”Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani thi
by Pak101.com (few years ago!)