Pathan vs son
Pathan:beta 2 bister kiun laga rahe ho?
Son:ghar pe 2 guest arahe hain.
Pathan:kon
son:ami k bhai aur mere mamun aa rahe hain.
Pathan:aik aur bi laga do mera bi sala aa raha hai.
by Sabir shah (few years ago!) / 974 views
Similar Jokes
Hindi Man to Funny Punjabi: Suna hai ke tumari biwi
tumari puja karti hai.
Funny Punjabi: Hanji, vo jo bhi khana mere aage
rakhti hai, vo jala ke hi rakhti hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
No, Windows is not a virus. Here's what viruses do:
1.They replicate quickly - okay, Windows does that.
2.Viruses use up valuable system resources, slowing down the system as they do so - okay, Windows does that.
3.Viruses will, from time to time, trash your hard disk - okay, Windows does that too.
4.Viruses are usually carried, unknown to the user, along with valuable programs and systems. - Sigh.. Windows does that, too.
5.Viruses will occasionally make the user suspect their system is too slow (see 2) and the user will buy new hardware. - Yup, Windows does that, too.
Until now it seems Windows is a virus but there are fundamental differences: Viruses are well supported by their authors, are running on most systems, their program code is fast, compact and efficient and they tend to become more sophisticated as they mature.
So Windows is not a virus.
It's a bug.
by Pak101.com (few years ago!)
Pehla afeemi: Yaar mein jahan jaata hoon tum merey sath hotey ho
Doosra afeemi: Tum jidher bhee jao gey, mein tumharey peechey aaon ga
Pehla afeemi: Agar mein bazaar gaya to?
Doosra afeemi: Mein tumharey sath jaoon ga
Pehla afeemi: Agar sheher gaya to?
Doosra afeemi: Mein bhee tumharey peechey chala aaon ga
Pehla afeemi: Or agar mein kunwein mein chalang laga doon to…..?
Doosra afeemi: Mein baher beth ker tumhara intezaar karoon ga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Bache Se 1 Admi Ne Poocha
K Tumhare Abbu Kia Kaam Karte Hain?
Bacha:KFC K Malik Hain
Admi: KFC Ka Kia Matlab Hai?
Bacha: Kaka Fruit Chat…
by Pak101.com (few years ago!)
Husband or Us Ki Wife me jhagra hua,
Wife ne apni Maa ko phone kiya: Ami mera husband Se jhagra ho gya hai, Main 3,4 mahino k liye ap k ghr aa rahi ho,
Maa boli: Jhagra us kambakht ne kiya hai to Saza bhe usy he Milni chahiye , Tu wahin ruk Main 5,6 mahino k liye aa rahi hon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Employee:
Boss aap shadi shuda mardon ko hi noukri q daitay
hain????????
Boss:
Q kay unhain pehlay hi say Gaalian khanay ki aadat
hoti hai………….=
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mamu -Chand toh raat ko nikalta hai, aaj din mein kaise nikal aya?
Girl -Ullu to raat ko bolta hai, aaj din mein kaise bol pada?
by Pak101.com (few years ago!)
Log kehte hain ki khuda ne aapko badi fursat mein banaaya hai...
Theek hi kehte hain, faltoo kaam fursat mein hi to kiye jaate hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife to husband: " What's your excuse for coming
home at this time of the night?"
Husband to wife: " Golfing with friends, my dear."
Wife to husband: " What ? At 2 am ? "
Husband to wife: " Yes, We used night clubs.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan gusy se:
'Waiter'
Chiken-Biryani me chiken he nahi hai
Waiter
Sahab gulab jamun me konsa gulab hota hai
?
?
Pathan:
"Han yar sorry
by Abdul Hannan (few years ago!)