Chor moti k hathe chara

1 moti aurat ne chor pakra aur os k opar beth gai aur nokar se boli police ko bula le aa

noker:meri chapal kahan hai?
Chor:abby meri pehan le jaldi ja yaaar

by Sabir shah (few years ago!) / 953 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Memon Doctor K Pass

Ek Memon Doctor K Pass Gaya Or Bola
K Ghar Ja Kar Mareez Check Karnay K Kitnay Paisay Lo Gay?
Doctor:
Rs.300
Memon:
Chalain Doctor!
Doctor Ghar Pohanchay To Doctor Ne Pocha
K Mareez Kahan Hai?
Memon:
Mareez Koi Nahi Hai,
Sala Taxi Wala
500 Maang Raha Tha!
Or Aap 300 Main Lay Aaye…!

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan shadi ki raat ko room mai gaya to dulhan ne doodh ka glass diya aur romantic awaz mai pucha: "Aur Kuch?"
Pathan: Haan baji, agar Tiger Biscuit bhi mil jaye to maza ajaye

by HAQ (few years ago!)
Mere Nana ne mujhse

SANTA: Mere Nana ne mujhse choti si baat par rishta tod diya..
BANTA: Kyun.Kya kha unhone.?
.
Unhone kaha..
Moongphali me dana nhi Hum tumhare Nana Nhi..

by Pak101.com (few years ago!)
A Pathan was asked in jail

A Pathan was asked in jail.
What did you do?

Pathan: I robbed a bank
and deposited all the money in the same bank.

by Pak101.com (few years ago!)
Gussa kab ata hai

Sab se ziyada gussa kb ata hai?
Jab girl friend k msg ka intazar ho aur compny walun ka msg aa jae.

by Sabir shah (few years ago!)
Chhote: Tujhe pata hai

Chhote: Tujhe pata hai main aaj girl friend se milunga

Bade: Kya baat kar raha hai, teri bhi girl friend hai !

Chhote: Haan, Aur mujhe shaam ko badminton court jaana hai.

Bade: Badminton court kyun?
Chhote: Waha net hota hai na… isiliye

Bade: Abe net ka kya karega…
Chhote: Girl firend se milunga na, usne bola tha, aaj shaam ko 4 baje Net pe milte hain… hahaha

Bade: Bakwas band kar!

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar and Police man

Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik pathan apnay shoulder pe

Aik pathan apnay shoulder pe tuta betha k ja rha thaPaas aik banday ne pucha ye kon sa janwar ha?
Tota bola PATHAN. 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY

SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'EK STATIOON PY TRAIN RUKI'

EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;

SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan

Pathan went 4 interview

Afsar:Tell me opposit of the day. Pathan:Night
Afsar:Cool Pathan:Hot
Afsar:Ugly Pathan: pichli
Afsar:I said UGLY Pathan:I said PICHLI
Afsar: oh my God Pathan: oh my devil
Afsar:Get out Pathan:Come in
Afsar:U r rejected Pathan:I am selected!
Afsar: keep quite. Pathan: speak tight.
Afsar: go to hell. Pathan: come to jannat.
Afsar: nikal jao jahil kahe k. Pathan: andar ao laik yahe k.
Afsar: police ko bulao. Pathan: Foj ko bagaon.
Afsar: uffff Pathan: Tuffff.
Afsar office se bhagte hue bhago Pathan: Pakro

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook