Santa vs banta zaheen
Santa :agr talab me aag lag jae to machlian kahan jaen gi?
Banta:bewakuf k bachy itna bi nai samjhte,machlian darkhat pe charh jaen gi.
by Sabir shah (few years ago!) / 907 views
Similar Jokes
Teacher: Will you stop looking at the clock at the
wall and pay attention?
Pupil: Time will pass, but will you?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar:Tum shadi shuda ho?
Pathan: Han, humara aurat say shadi hua ha
Sardar: Bewakuf, to kia mard se b shadi hoti ha
Pathan:Han humara bahen ka hua hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Main tumhari yaad mein 15 din mein hi aadhi ho gayi hun, mujhe lene kab aa rahe ho?
Husband: 15 din aur ruk jao…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Son: I can't go to school today.
Father: Why not?
Son: I don't feel well
Father: Where don't you feel well?
Son: In school !
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan's Girlfriend: Ab Tum Mujh Se Milny Ki Koshish Mat Kerna,
Mujhy Tum Se Behter Larka Mil Gaya Hai..
.
.
Pathan Roty Huwe:
Ye Tum Kiya Bol Rahi Ho? Ye Kya hua?
Kese hua? Kab hua? Kyun hua?
Kitni baar hua? Kahan Kahan hua?
Chalo jo ho gaya so ho gaya..!
.
Shuker Hai Hum Ny Pehly Se Tayyari Ker Rakhi Thi..
Hum Tumhari Padosan Se Mila Tha,
Wo Tum Se Bhi Ziyada Khubsurat Hai.. :-D
by Pak101.com (few years ago!)
bachcho batao ki doodh ko kharab hone se bachane ke liye kya karne chaahiye?
sonu:-ji sir use pi lena chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife To Husband: Tum Mujhe Maar Kar,
Mera Sab Kuch Harrap Karna Chahtay Ho.
Husband: Chal!
Barri Aai, Benazir.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru
kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana
hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala
dabye ..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
teacher;Agar sache dil se Rab' se dua ki jae to woh zaror pori hoti hai...!
Studendt'Rehne de Miss.....Agar aesa hota to aap meri Bewi hotien....!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Examiner:
Why Are You Under Tension?
Did U Forget Admit Card, ID, Or Calculator?
Studnt:
No Sir! By Mistake I Have Brought Tomorrow
Exam's Cheating Material Today:-)
by Pak101.com (few years ago!)