Shadi karo gi
Boy:me last time poch raha hun kia tm mujh se shadi karo gi?
Girl:kaha to hai k nai.
Boy:waiter!baji ka bil alehida banana
by Sabir shah (few years ago!) / 828 views
Similar Jokes
Zindgi mein 1 baat yaad rakhen Ansu PONCHNE
wale bahot milenge . . Lakin . . . . Naak PONCHNE
wala koi nahi milega SO hamesha ROOMAL sath
rkhen..-._.-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar 3 Din Tak Subha Nend Se
Jaag Kar Kangha Na Kia Jae
T0
Hair Style
"Rehman Malik"
Jesa Ho Jata Hai..
"Veena Returns"... ;->
by Usama (few years ago!)
"School, College nd University are the Nickname of Heaven"
Hmmmm..
That's y it is said that,
"Couples are made in Heaven..!"
by Mazhar Khan (few years ago!)
Jo Log Arrange Mariage krty hn
Wo zindgi Bhar Larty hn.
Or Jo Log Love Mrige krty hn,
.
.
.
.
.
Hondi Onna Nal v kuttya Aali ae Par o Ds dy Nai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Ji Aapko Logo Ne Kyun Mara ?
Sardar:
Yaar Meri Photo Bas Main Gir Gayi
To Maine Madam Se Kaha
Zara Sadi Upar Karo Photo Lena Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Once Laloo Was Coming Out Of The Airport. As There Was A Huge Rush,
The Security Guard Told Laloo:
“WAIT PLEASE”,
For Which Laloo Replied:
“85 Kgs” And Moved On…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Santa Apni Patni Ke Liye Chappal Lene Market Gaye. Dukandaar Ne Pucha,
Dukandaar: “Aapko Kis Size Ki Chappal Chahiye, Bina Size Ke Mein Chappal Kese Dikhau?”
Santa: “Yaar Wo To Main Bhool Gaya Hoon, Aisa Karo Meri Kamar Pe Nishan Dekh Ke Andaza Laga Lo
by Pak101.com (few years ago!)
aik gareb admi kahen jar aha tha ke is ki takkar aik amir admi ke sath hoi,
Amir admi gusse se: “kyat um andhe ho”,
Gareeb admi masomiat se bola: “”.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Molvi dua mang raha tha
kash shahadt ki moat mil jaye
Pathan:ye nhi ho skta.
Molvi:wo Q?
Pathan:Jahad pe to tu ne jana nhi or halwe may ksi ne bomb rkhna nhi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
sTUPID: tujhe bus main thpar kiun para
2ND STUPID:pata nai yar, meri photo aik
larki ki paon mai gir gai, main ne kaha k behan g zara sari upar kar photo leni hai"
by hearthackervsgirls (few years ago!)