Clinic k age lambi line lagi thi
DR. k Clinic k age lambi line lagi thi,
1 aadmi bar-bar line me ghusta tha,
log use piche kr dete the,
Aadmi bola- Lage raho salo, mai bhi clinic nahi kholunga.
by Pak101.com (few years ago!) / 1014 views
Similar Jokes
Sardar’s Wife Dies:
He Is Calm
But His Wife’s Lover Is Furiously Crying..
Finally Sardar Consoles Him:
Don’t Worry Yaar
I Will Marry Again
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, “lao chabi tala main khol deta hoon”
Aur phir sharabee ne kaha, “Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: When do you know your kids have grown up?
Banta: When your daughter begins to put on
lipstick or your son starts to wipe it off.-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Larki.;K mat kar mera pecha ik din tu pachtay ga…
Colg k bahr aloo choolay ki shop lagay ga…
.
.
.
.
.
Larka.;- tu mat thokra mere peyar ko.
Ik din pachtay gi..
Usski alooo choolay ki shop pe bartan saaf karti nazar ay gi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Shaks New Doctor Bana
Doctor Banne Ka Baad Us Ne Pehla Opertation Kiya
Opertation Theater Se Nikal Ka Kena Laga
Ya Allah Mera Pehla Gift
Kabool Karna!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Dukandar aorat ko kapre dikha dikha kar thak gya aakhir bola:Afsos hai k apko koi kapra psand nai aya
Aorat:koi bat nai
Me to wese bhi sabzi lene aai thi
by Mazhar Khan (few years ago!)
Hum to semifinal Australia se kehlna chahtay thy "Faraz"
Ye to "Sania" bhabi ki farmaish thi k semifinal Maekeay walon se ho
by Pak101.com (few years ago!)
2 ‘Pathano’ Ko Bomb Mila
1st Pathan: Chal Police Ko De Aain
2nd Pathan:Agar Bomb Raste Main Phat Gaya To?
1st Pathan: Jhot Bol Denge K phata hoa hi Mila Tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU-Yaar,Meri Ghadi(Watch) Kho Gayi
MOLU-Chalti Thi Kya..?
GOLU-Ha..Yaar Chalti Thi
MOLU-Tab to jarur chalkar kahi Gayi Hogi
by Pak101.com (few years ago!)
Doo sikh platform per train kay pechay bagg rahay
thay, aur train kay loog unhain josh dila rahay thay
shabash sardar jee. Un mein say akk train per char
jata ha, too loog khub shabahsh daytay hain, jub us
ka breath controll main ati ha to wo kahta ha main
to chornay aya tha sawari to station per rah gyee.
by Tanveer Hussain (few years ago!)