English me btao
Teacher :is jumle ko english me btao.she is kidding
sardar:wo bache derahi hai
by Sabir shah (few years ago!) / 864 views
Similar Jokes
Hello G
G,G
Acha G
Han G
Acha
Acha
Really
Na Oye
Phir
Sachi
Phir
Haan
Kaise
Acha G
Haan
Kia?
Oh Nahi G
Sorry Wrong Number..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Raman: Kal Maine Dekha, 4 Aadmi Ek Saath
Swimming Pool Me Koode,
Magar Sirf Ek Ke Baal Gile Huye,
Bolo Kaise?
Chaman: Baaki 3 Ganje Honge
by Tanveer Hussain (few years ago!)
After Examination
1st Benchers : Paper tough tha, par 95 to pakke hai,
2nd Benchers : Arey yaar ek question to fir bhi reh hi gaya,
3rd Benchers : Pass ho jaunga basitna pata hai
4th Benchers : Waat lag gayi yaar mai to pakka fail hu,
Last benchers : "Abe Paper ko maar goli, Madam kya maal thi,
Samajh hi nahi aa raha tha paper ko dekhu ya madam ko"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy:chalo kisi sunsaan/viraan jagah chaltey hain!
Girl:tum aisi-waisi harkat to nahi karoge?
Boy:bilkul nahi!
Girl:to phir rehne do….
by Pak101.com (few years ago!)
70 year old man asked his wife. Do you feel sad when u see me running behind young girls?
Wife: No not at all, even dogs chase cars but they can?t drive it.
by tanveer hussain (few years ago!)
FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?
Ghar se larki boli: kuch nahi ha maf karo,
FAQIR: Apna numbr hi day do, Baba Dua b kary ga or msg b.!:-D;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa 2 Police: Kal rath chor mere ghar se TV ke
alava sab samaan le gaye
Police:TV kyon nahi legaya?
Santa:TV to me dekh raha tha is liye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Beta: papa papa!!
Baap: Mene kitni bar kha hai khana khate waqt bolte nahi hain
Khana khatam hone ke baad..
Baap: Ha ab bolo kya khe rhe the?
Beta: Aapki khadi mein makkhi thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Newtons law of Romance:- LOVE CAN NEITHER BE CREATED NOR BE DESTROYED, IT CAN ONLY BE CHANGED FROM ONE GIRL FRIEND TO ANOTHER...
by Mazhar Khan (few years ago!)
A confession by a girl in
church and amazing
reply she got from priest -
Girl: i m madly in love with a
boy
who is far away from
me.
I m in india and he lives in uk.
We met on marriage website,
Became friends on fb,
Had long chats on whatsapp,
Proposed each other on skype,
N now 2 months of relationship
through viber,
I need ur blessings and good
wishes father… am I on right
path na ?
Priest said to her:
Good my child..
now get married on twitter,
Have fun on tango,
Buy your kids from ebay,
Send them through gmail,
And if u r fed up with ur
husband
or kids,
toh unko OLX pe bech deNa
by Tanveer Hussain (few years ago!)