Ladke Darte Hain To Bas
Na Daddy Ki Maar Se,
Na Mummy Ki Fatkaar Se,
Na Ladki Ke Inkaar Se,
Na Sandalon Ki Bauchchar Se,
Ladke Darte Hain To Bas,
RAKHI Ke Tyohaar Se!
BEWARE! COMING SOON!
by Pak101.com (few years ago!) / 969 views
Similar Jokes
Boy:bus aur girl aik jaisi hoti hain aik jati hai dusri aa jati hai.
Girl:boy aur autoricksha 1 jaise hote hain aik bulao 4 aa jate hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Policeman:Madam is Pool me nahana mana hai.
Lady:Jab main Kapde Utar rahi thi tab kyo nahi Bataya.
Policeman:Pabandi Nahane pe hai Kapde utarne pe nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
A Haryanvi bought a car on loan from a bank. He didn't pay the dues, the bank took away his car.
Funny Haryanvi: If I knew this, I'd have taken a loan for my marriage also!
by Pak101.com (few years ago!)
Police wala apne bache se:
Beta tumhara result achha nahi aya aj se tumhara khelna tv dekhnaband..
Son: Ye 50 Rs pakro or is bat ko yahien daba do":-
by hearthackervsgirls (few years ago!)
6 Inch ka hai
-
-
Size normal hai
-
-
Mazboot hai
-
-
Zyadaa mota bhi nahi hai.
-
-
2 Larkiyan dekh chuki hain
-
-
Lena hai toh bolo?
-
-
Full time masti
-
-
Non stop fun
Mera
-
-
LG kg195 Moblie.
by Abdul Sami (few years ago!)
1 sardar g
ki car k peeche likha tha:
“SAWAN KO ANEY DO”
Peeche se
aik pathan ne
truck thok diya.
Truck par
likha tha,
“AAYA SAWAN JHOOM K”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Snta K Tange Nili Ho Gyi,
Dr: Zeher h Katni Padegi.
Tang Kat Kr nakli Laga Di.
2Din Bad, Nakli Tange B Nili Pad Gyi.
Dr: Ab Bimari Smjh Ayi JEANS Rang chorti h.
by Pak101.com (few years ago!)
Larki.;K mat kar mera pecha ik din tu pachtay ga…
Colg k bahr aloo choolay ki shop lagay ga…
.
.
.
.
.
Larka.;- tu mat thokra mere peyar ko.
Ik din pachtay gi..
Usski alooo choolay ki shop pe bartan saaf karti nazar ay gi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Manager: hamaare bank mein hum aapko binaa
interest ke loan denge.
customer: arey, jab dena hai to thoda haste haste
dona. agar dene mein interest nahi hai, to mat do
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Maine Uska Chehra Thappad Maar
Ke LAAL Kar Diya..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyoki Wo Boli:" Thappad Se Dar
Nahi Lagta.... Pyar Se Lagta Hai.. "
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
('_')
<) )>
_! !_ .... mere se dialogue
bazi...:p :O
by Pak101.com (few years ago!)