Anda aur dudh
Murgi anda deti hai
aur
gaae dhoodh deti hai wo kia cheez hai jo anda bi deti hai aur doodh bi
dukandaar
by Sabir shah (few years ago!) / 1086 views
Similar Jokes
Aik sardar ghar me naach raha tha
us ki b.v ne pocha:q nach rahe ho?
Sardar:abi dawai pi hai bottle hilana bhool gaya tha.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa Chemist Shop Par Gaya Aur Dukandar Se Bola
Santa: “Mujhe Apne 4 Saal Ke Bete Ke Liye Vitamins Chahiye?”
Dukandar: “Sir Konsa, Vitamin A, B Or C?”
Santa: “Abe Koi Sa Bhi De De, Usko Abhi ABC Nahi Aati“
by Pak101.com (few years ago!)
Jeeto was about to give birth to a baby.
Santa: If it looks like you, it would be great.
Jeeto: If it looks like you, it would be a miracle.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
American boy: Dogs can find Bombs in my country, America.
Japanese boy: Fish can play Ball in my country, Japan.
Pakistani: That is not a big matter, Monkey can read SMS in my country, Pakistan.
by Pak101.com (few years ago!)
Young Larry stopped by the corner grocery store and read the following list to the clerk:
10 pounds sugar at $1.25 a pound
4 pounds coffee at $1.50 a pound
2 pounds butter at $1.10 a pound
2 bars soap at $.83 each
"How much does that come to?" asked Larry.
"Twenty-two dollars and thirty-six cents."
"If I gave you three ten dollar bills, how much change would I get?" said the boy.
"Seven dollars and sixty-four cents," stated the clerk who appeared to be irritated by all the questions.
Larry said, as he disappeared through the door, "I don't want to buy the items...that's our arithmetic lesson for tomorrow, and I needed some help with it."
by Pak101.com (few years ago!)
Malkin: kya hua tum 3 din kam pe nai aai?
Kamwali: mene to facebook pe update kia tha ki mai gaao ja rhi hu...!
Apke husband ne comment bhi mara tha "Miss u"
by Pak101.com (few years ago!)
Larki k hath me bachun k pamper ka packt tha
faqeer:kuch de do
larki :maaf karo
faqeer:ye bread ka packet hi de do.
Larki:kal ana jam laga k dun gi
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan Date Pe Cooking Oil Se Naha K Gaya
Girl Friend:
Ap Oil Mein Kyun Nahaye?
Pathan:
Meine Suna Tha K
‘Har Cheez Meezan Mein Achi Lagti Hai’
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse - "Mubarak ho.. Sardarji.. aap papa ban gaye.."
Sardarji - " Meri wife ko nahi bolna.. main use SURPRISE doonga..!
by Hassaan (few years ago!)
Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka board lagaya tha.
by Pak101.com (few years ago!)