wife called her husband
Wife called her husband
Wife: honey where are you?
Husband: I'm at the bank.
Wife: dear, please I need 3000 rupees to activate my blackberry,
5000 to do my hair and
10,000 to buy a dress.
Husband: sorry, I meant I was at the "bank" of a river.
Do you want fish to cook?
by Abdul Sami (few years ago!) / 943 views
Similar Jokes
Height Of Common Sense
Techer:
Jab Bijli Chamkti He To Hum Ko Roshni Pehly Or
Aawaz Bad Me Q Aati He
Pathan:
Kiun K Hamari Ankhen Aagy Hen Or Kaan Peechy.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl : Main tere pyar me mar gayi, lut gayi, barbaad ho gayi..
Ashiq: Main konsa tere pyar me Ambani ban gaya. .
by Pak101.com (few years ago!)
Santa after interview: Everything went fine till the time he asked me for my testimonials. I guess I showed him the wrong thing!
by Pak101.com (few years ago!)
KID : Y some of ur hair r white DAD?
Dad: Everytime u make me unhappy, 1 of my hair turns white.
KID: Now I understand y grandpa's hair r ALL white..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Constable-Sir,
Humne sharab se bhara hua ek truck pakad liya hai.
Chulbul Pande-Usse kyaa hoga,
Ek truck sode ka aur ek namkeen ka bhi pakdo.
by Pak101.com (few years ago!)
Sharma dial a no. & hear, iss call ke liye aapka balance kafi nahi hai."
sharma: koi baat nahi jaane man tumse baat ho gai bas itna hi kafi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Officer: Dekho, humme aisa chaukidaar chahiye jo sehatmand ho, chust, chalak aur chaukanna ho, jarurat parne par jisse hum daat bhi saake…
Yadi tumhare andar yeh saare guun shamil hai to tumhe yeh naukri mil sakti hai.
Umeedwaar : Saheb yeh saare gun meri biwi mein hai, usse bulau?
by Pak101.com (few years ago!)
Angraiz pathan se: Whats ur name?
Pathan: "OMER DARAZ KHAN".
Angraiz: Whats mean of ur name?
Pathan soch k "Long life khan".
by Abdul Hannan (few years ago!)
“FaceBook Ka Kamaal”
Class K Doraan Ek Larkay Nay Apna Facebook Account Khola,
Foran Professor Nay Comment Kiya,
“Class Say Nikal Jao”
Principal Nay Professor K Comment Ko Like Kiya,
Dost Nay Comment Kiya, “Oye Cafe Aja”
Maa Nay Comment Kiya,
“Nalaik Insan Class Nahi Leni Tou Sabzi Lay Kar Ghar Aja”
Baap Nay Foran Comment Kiya
“Dekh Lo Apnay Betay Ki Harkatain”
Usi Waqt Girlfriend Ka Comment Aa Gaya
“Dhokay Baz Tum Nay Tou Kaha Tha Hospital Main Hu, Dadi Akhri Stage Par Ha Is Liye Milnay Nahi Aa Sakta”.
Or Usi Waqt Dadi Nay Comment Kiya,
“Lakh Di Lanat”
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl- meri ek ek saans pe ek ek ladaka marta hai
boy-toh tum koi accha sa toothpaste kyu nahi use karti...
by Pak101.com (few years ago!)