A Superb Add Inn Newxpaper “For Sale “
A Superb Add Inn Newxpaper “For Sale ”
Complete Set Of Encyclopedia In Guuuuud Condition
Reaxon For Selling : No Longer Needed
Got Married Wife Know’x Everything.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 840 views
Similar Jokes
Husband drinking and said: Tum kon ho ?
Biwi: Pagal ho gaye ho kiya?
apni Biwi ko bhee bhoul gaye Kiya?
HUSBAND: Nasha har ‘gham’ bhula deta hay.
by Pak101.com (few years ago!)
Police constable 2 his son: Tumahra result achha nahi aaya. Aaj se tumhara khelna aur tv dekhna band.
Son: Acha ye 50 rupye pakro aur mamla khattam karo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mom:Boyfriend Jab Kiss kare to bolo “DON’T”
Or Jab Galy lagae to bolna
“STOP”
2nd day Beti:
MOM usne dono ek sath Kiya to Me ne b ek sath kaha
“DON’T STOP”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa-Tum Meri Shadi Me Aaoge Na?
Banta-Mai Un Logo Me Se NahiJo MusibatKe Waqt Dost Akela Chhod De.Main Zarur Aaunga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
What is the Colour of Frequency?
Ans: Purple
How?
Frequency=1/time
means 1/sec
1sec = Ek Pal
1/Pal= Per Pal
Per Pal= PURPLE..!
PHYSICS hila kar rakhdi. :-)
by Mohammad Ali (few years ago!)
1st Pathan: Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd Pathan:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata…
1st Pathan: Acha, To Phir Ye Lo, Anda Khaao…!
by Pak101.com (few years ago!)
Arz h
.
.
.
.
.
.
.
“itne khddar the t
hum ki kabhi school na
jate the galib.!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo to ladkiyo k shok-e- deedar ne
hame graduation krva diya.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Choha Billi se keh raha tha k
I LOVE YOU.
Billi Tum mere liye kya kar sakte ho?
Choha:Jo tum kaho gi mein wohi karoon
ga.
Billi:Kya Tum mere liye jan da sakte ho?
Choha:Na Darling Na,Sadi MAA nu put nai
Labne tenu yar Batheray”
by Zia Rasool (few years ago!)
Height of Over Smartness! College Boy Ne Larki se Poocha: Tumhara Naam Kya Hai? Girl: Mujhe Sab
Behan Kehte Hain. . . . Boy: Aur Mujhe Sab Behnoi Kehte Hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Pati:-jab bhi main is talwaar ko dekhta hoon to
mujhe ladai per jaane ka mann karta hai.
Patni:-to phir jaate kyon nahin?
Pati:-phir unki tooti hui taang yaad aa jaati hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)