Aik Mohabaat Hi Nai Duniyaa
Aik Mohabaat Hi Nai Duniyaa
Maain Dard Kah Sabaab
Faaraz
Darwaze Wich Unggli Aa Jaye
Tay Fair Vi Baraa Daard Honda Ay
Allah Di Kismay.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 763 views
Similar Jokes
Pathan ne apni Bhabhi ka Murder kar diya:
Police: Murder kyon kya?
Pathan: Mere dost k paas call aai woh hans hans k baaten kar raha tha.
Maine pucha kon hai? woh bola Tumhari Bhabhi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pyar Use Nhi Kehte Jisme Aashiq Mar Jaye
Pyar To Use Kehte Hai
Jisme Aashiq Mar Jaye Aur Pyar Amar Ho Jaye..
by Pak101.com (few years ago!)
2 MEN TALKING
1st:
I am getting married because
I am tired of eating out,
cleaning house & doing laundry
2nd:
Strange,
I am taking divorce for same reasons!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Murim Sardar Wakeel SE
Mujrim : Koshish karna k mujhe sazai maout na ho .umer quaid bhalle ho jai...
SArdar wakell after case :
Mujrim : case ka kia bna
SArdar wakeeel : buhat mushkil se umer quaid hoi he warna judge to tumhen riha kar rha tha ..
by tanveer hussain (few years ago!)
Officer: Dekho, humme aisa chaukidaar chahiye jo sehatmand ho, chust, chalak aur chaukanna ho, jarurat parne par jisse hum daat bhi saake…
Yadi tumhare andar yeh saare guun shamil hai to tumhe yeh naukri mil sakti hai.
Umeedwaar : Saheb yeh saare gun meri biwi mein hai, usse bulau?
by Pak101.com (few years ago!)
Bat ko mzak me ni lena..
Jab se nayaa saal shuru hua hai tab se ap keh rahay ho k
Ye 2 Hazaar Tera Hai.
(2013)
To Plz mere 2 Hazaar mujhe day kar kahaani khatam karo.
Eid Ki Shoping Karni Hai…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ak Pathan Ke Sar Pe Chot Lag Gai,
Nurse: Is Mein 7 Tanke Lagen Gy,
Pathan: Kitna Paisa lo Gi…?
Nurse: 2000 Rup
Pathan: Baji Sirf Tanka Lagwana Hy Karhai Ni Karwana….
by Mazhar Khan (few years ago!)
Manager: Sorry,
But I Can’t Give U A Job.
I Don’t Have Any More Work.
Santa:
That’s All Right,
Sir. In Fact I’m Just The Right Person In This Case
You See, I Won’t Ask You To Give Me Work Anyway!!
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ Rozana Apne Padosi Ki Bell
Baja K Bhag Jata Tha
Ek Din Padosi Ne Pakad Kar Pucha-Ye Kya Harkat
Hai?
RAAZ-Mai Miss Bell Marta Hu
by Pak101.com (few years ago!)
Lagta hai mujhe pyar hu gia hai
.
.
.
.
.
Apne ap se
bhai Allah pak ne kia pyara banaya hai
by Sabir shah (few years ago!)