Due To Rain , No Match
Teacher Told All Students
In Class 2 Write N Essay On A Cricket Match
All Were Busy Writing Except 1 Sardarji
He Wrote
“DUE TO RAIN,NO MATCH”
by Pak101.com (few years ago!) / 1065 views
Similar Jokes
FILM
“Looto Pakistan”
HERO:
Zardari
HEROIN:
Shery Rehman
SIDE HERO:
Yousaf Raza G.
VILLAN:
Amin Fahim & nawaz sharif
GUEST APPEARANCE:
Altaf Husain
SUPPORTING ACTOR: Fazal-ur-Rahman and asfand yar wali.
SIDE VILLANs: Chaudhry Brothers
DANCERS:
Fehmida Mirza & Kashmala Tariq
DHMAKAY DAR MUSIC BY:
Taliban
ACTION BY:
Pak Army
SUSPENSE BY: Chief Justice
FINANCED BY:
Poor People Of Pakistan
coming soon
in all mobiles in pakistan….
by Abdul Sami (few years ago!)
Boyfriend to Girlfriend: Darling main tumse shaadi nahi kar sakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend: Tumhare ghar mein kaun kaun hai?
Boyfriend: Ek biwi aur 3 bacche…
by Pak101.com (few years ago!)
Love Marriage Ka Matlab Apny boyFriend Ko husband Banana
Arrange Marriage Ka Matlab ?
KiSi Or K boyfriend Ko Apna husband Bnana.
Toba Toba. . .! :o :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
She Is Hot!
She Is Sweet!
She Always Need A Lip 4 Kiss
Whole World Mad 4 Her!
Who!
Who Is She?
Do U Know?
"Tea"
Chai Piyo, Mast
Jiyo.......
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?
Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..
by Engineer Rizwan (few years ago!)
A teacher teaching ALJEBRA:
If x=y & y=z then
it means x=z.
Give an exmple.
STUDENT:
Sir,
i Love u & u love ur daughter,
it means i love ur daughter...!
by Pak101.com (few years ago!)
Lagta hai mujhe pyar hu gia hai
.
.
.
.
.
Apne ap se
bhai Allah pak ne kia pyara banaya hai
by Sabir shah (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur raha tha!
Wife romantic hokar:
Kuch karne ka irada hai kya?
Santa 2 thappad maar ke bola:
Mere garm pani se kyu nahay
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Doctor sahb Plastic Surgery par kitna kharcha ayega?
.
Doctor: 2 Laakh
.
Pathan: owr agar plastic hum de tu?
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
An engineering girl and guy went to a restaurant.
The guy wanted to ask for the menu,but he forgot wht it was called.So he acted damn cool and said....
"Waiter,SYLLABUS plz......."
by Pak101.com (few years ago!)