Hum Tou Achay Hain Na
Aj Ka Sabaq..
Agr Koi Hum Ko Acha Lagta Ha Tou Acha Wo Nhi Hum Hain,
Our Agr Koi Hamain Bura Lgta Ha Tou Bura Wahi Ha.
Kio K Hum Tou Achay Hain Na ..
Zindagi Say Koi Cheez Mango Tou Aese Maango,
Jesay Aap K Baap Ki Thi,
Our Nhi Mili Tou Konsi Aap K Baap Ki Thi.
Agr Koi Aap Ko Daikh Kr Darwaza Band Kr Daita Ha Tou Yaad Rakhain,
Kundi Dono Taraf Say Hoti Ha Aap Bhi Bahir Say Band Kr K Bhaag Jaye…
Aj K Liye Itna Hi Kafi Ha …
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1200 views
Similar Jokes
SHADI SE PEHLE
Boy: Aakhir wo din aae ga kb
Girl: tm muje chor to nhi doge
Boy: no way esa sochna b mat
Girl: Roz shoping kraogy
Boy: Q Nhi, Bahot Sari
Girl: tmhari zindgi me koi or to nhi?
Boy: no yar
Girl: do u love me.
Boy: yes dear.
Girl: oh dear!
SHADI K BAAD -
Ab zra ye sms neechey se ooper
prhen
by Mohammad Ali (few years ago!)
Jo cheez Urti hai
Master : Jo cheez Urti hai, wo anday deti hai
Aur
Jo zameen per chalti hai, wo bachay deti hai.
Wo kiya cheez hai jo urti b hai aur bachay bhi deti hai..?
Pathan : Air hostess...:-p
by @irha@ (few years ago!)
Pyar Use Nhi Kehte Jisme Aashiq Mar Jaye
Pyar To Use Kehte Hai
Jisme Aashiq Mar Jaye Aur Pyar Amar Ho Jaye..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne 1 Intelligent sawal pucha,
or
Banta(Teacher)- bayhosh ho gaya!
Sawal tha...
BLACK is a color,
WHITE is a color
but,
BLACK & WHITE TV
is not a COLOR TV.
WHY?
WHY?
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Memon Doctor K Pass Gaya Or Bola
K Ghar Ja Kar Mareez Check Karnay K Kitnay Paisay Lo Gay?
Doctor:
Rs.300
Memon:
Chalain Doctor!
Doctor Ghar Pohanchay To Doctor Ne Pocha
K Mareez Kahan Hai?
Memon:
Mareez Koi Nahi Hai,
Sala Taxi Wala
500 Maang Raha Tha!
Or Aap 300 Main Lay Aaye…!
by Pak101.com (few years ago!)
A TRUE STORY:
Kisi Darakht pe 1 Ullu Baitha Krta tha
1 din wo Darakht Kat Dia Gya
Darakht Bohot Khush Hua k Shukr Ab mujh Par Koi Ullu Nai BethyeGa
Lekn Darakht ki khushi us waqt khak me milgai
jub
Usko Kaat kar
Saddar e Pakistan ki kursi bana di gai.
TareeKh Gawah Hy Aj B Us Pr ULLU bethta hy.
by Abdul Sami (few years ago!)
Dada;aik zamana tha jb mein sirf 10 rupee me ghee,dhoodh, dalein, sub kuch le ata tha.
Pota;ab ye bagairti nai chalti jagah jagah camere lag gae hain
by Sabir shah (few years ago!)
ik Bhakt Ashram me ja ke Swami Ji se bola: Swami Ji, mera Puja e mann nai lagta! kya karu?
Funny Swami Ji: Us Puja ko mere pass bhej do, shayad mera man lag jae.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aalsi se uske dost ne kaha:-suna hai tum faoj main bharti hone ja rahe ho.
Aalsi Dost:-are nahin,mujhe to ye bhi nahin pata ki badook ka muh kidhar karna hai?
Pehla dost:-koi baat nahin, kahin bhi rakhoge, desh ka bhala hi hoga.
by Pak101.com (few years ago!)
Premi Joda Macdonalds Mein Bethe Thhe.
Ladka: “Kya Khao Gi Sweet Heart?”
Ladki: “Naan Tikki Hi Mangva Lo.”
Moral: Aur Phassao Government School Ki Ladkiya
by Pak101.com (few years ago!)