Sardar
Sardar's Daugher: Abba Kal Hamary ghar se 1 band kam ho jayega
.
Dosre din larki ghar se bhag gayi
.
Sardar: Larki ne kaam tu acha nahi ki…….. Par thi wo Najoomi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 920 views
Similar Jokes
Sardar is far gr8r thn newton. check this out
Sir: wen v throw a ball in d air, y does it cum down?
Sardar: There is nobody in the air to catch the ball..!!:)
by Pak101.com (few years ago!)
Principal -Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 rs fine, 2nd time 200 rs. Fine and 3rd time 500.
Munna bhai -Monthly paas ka kya lega mamu
by Pak101.com (few years ago!)
Larki: Meri Ammi Ko Tum Bohat Pasand Aye Ho
Pathan: (Sharmate Hue)
“Kuch Bhi Ho, Par Hum Shadi
Tum Se Hi Karay Ga” Khala Se Bolo Humko Bhool Jaye
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladki apne Sardar boyfriend ko apni mami se milati hai.
Mami: oh, to tum hamare jamai banna chahte ho?
Funny Sardar: Aapka jamai ban ne ki to koi chahat nahi, par kya karun aapki beti se shaadi karne ka yahi ek raasta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aurat Pathan
inspector se:
Mera husband ek haftay pehle aalu lene gaya tha abhi tak wapis nahi aya
.
.
Pathan inspector:
”To behan kuch aur paka lo”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa – Mujhe zehar dena
Chemist – Pehle Dr. Se lekhwa k lao.
Santa – Apni shaadi ka card dikhata h.
Chemist – Bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du
ya chhoti.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: "I killed a person" convert this sentence into future tense.
Student: The future tense is "You will go to jail".
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Insan ko Beemar kar Dainay wali Chezon mein Se aik cheez apno ki judai hai ”
So Plz. Aik 2 sms kar dia karo”Kal v halka jea bukhar ho gya c..
by haleema sadia (few years ago!)
Ek Kaala husband Apni biwi
se bola
“Mera bacha pyara hona chahiye.”
Biwi:”Dekho ji choice is yours…..
Payara chaiye,ya hamara chahiye..?
by A. Sami (few years ago!)
Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay
Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik
doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha
aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu
namoonia say hi maray ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)