Sardar
A girl and Sardar were in love
Larki: Sardar jee ap mairi bilkul parwa nahi hai!
.
Sardar: Oye Pagli ! pyar karnay walay kesi ki parwah nahi karay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 832 views
Similar Jokes
Santa Ne Apna Ghar Construct Kiya..
Construction Ke Baad Uper Wale Part Par Color
kiya,
Aur Nechay Wale Part Par Likh Diya
"SAME AS ABOVE"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor ne pathan ko samjhaya k agar wo roz 3 km chalay to 1 saal mein 50 kg wazan kam ho jayega.
1 saal baad pathan ne doctor ko call ki: wazan to kam ho gayi magar 1 problm ho gayee.
Dr: wat problm.
Pathan: khocha ham apna ghar se 1100km door pohanch gya ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Customer :
Bhai Kab Se Wait Ker Raha Hoon
Khana Abhi Tak Tayyar Nahi Howa?
Hotel Wala :
Sir Kahana Tu 3 Din Pehlay Se Tayyar Hai Bas Gharam Ho Raha Hai
by Pak101.com (few years ago!)
BV-Maine "GADHO" Par Research Ki He
Wo Apni "GADHI" k siwa kisi or "GADHI" ko Dekhta Tak Nai
Pati-IsiLiye To Use "GADHA" Kehte Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa begum k liye Chhapal lene gaya
Dukandar:Santa ji size to batao
Santa:Yaar wo to mai bhul gaya
aisa karo mere kamar pe nisan dekhlo
by Pak101.com (few years ago!)
A begger meets another begger. A software
engineer meets another software engineer.Both of
them ask the same question to each other.What is
the question ? On Which Platform are you
Working ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A study has proved that all fools use their THUMB while reading a SMS.
Now its 2 late dont try 2 change ur finger! Catch another fool!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar ki biv ne rat ka khana road pe laga dia
Sardar ne pocha ye kia kia hai
Bv ap ne kaha tha na k rat ka khana bahar khaen ge
by Sabir shah (few years ago!)
Doctor sahab ek mareez ko dekhtey hi boley, “Aap ko to ainak ki zaroorat bohat arsey sey thee, laikin aap nazar test kerwaney aaj aaey hein”
“Kamaal hey”, mareez ney hairaan ho ker kaha, “Aap ko yeh baat muaina kerney sey pehley hi maloom ho gyee, aap yaqeenan intehai tajarba kaar doctor hein”
Doctor: “Is mein tajarbey ki koi khaas baat nahi, agar aap bahar laga hua board parh saktey to aap ko maloom ho jaata key mein mahir-e-imraaz-e-niswaan hoon”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tamam log sunn len Garmi bht ho gayi hy. Suraj b khub Aag barsa rha hy. Apne sar pe geela or thanda kapra rakhen Dimaagh pe suraj ki kirne mat parne den Q k “BHOONSA” jaldi aag pakarta hy. Mera farz tha ap ko batana or ap ka kaam hy khud ko… :p
by Mazhar Khan (few years ago!)