3 Best Things in Life

3 Best Things in Life
.
.
.
.
.
1. Raat ki Neend
.
.
2. Dopahar ki Neend
.
.
3. Subah ki Neend …

by Pak101.com (few years ago!) / 1025 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Shadi main Khana Khany

Shadi main Khana khany k 2 usool.

Rule 1:
Pehli baar is tarha khao k dosri baar nahi milega.

Rule 2:
Doosri baar is tarha khao k pehli bar mila he nahi.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Mere Pass

Santa: Mere Pass Gaddi Hai, Banglow Hai, Paisa Hai.
Tumhare Paas Kya Hai?

Banta: Mere Pass Bhi Gaddi Hai, Banglow Hai, Paisa Hai.

.
.
.

Santa: To Saaley Apni Maa Kiske Paas Hai?

by Pak101.com (few years ago!)
Potty Kis Ne Ki Hay

Beta :
Papa Madam Ne Aaj Ek Sawal Poocha Jis
Ka Jawab Sirf Mere Pass Tha … !

Sardar :
Mera Shona Puttar , Bata Ki Sawal Tha ???

Beta:
Madam Ne Poocha
Black Board K Pass Potty Kis Ne Ki Hay …

by Pak101.com (few years ago!)
Asli Bezzti Ise Kahte Hai

Pappu Ki Ek Girlfriend Ne Usko Ek Din Khatt Likha

Meri Life Mein Naya Ladka Aa Gya Hai.

Tum Se Acha Hai, Paisi Wala Hai, Mera Khoob Khayal Rakhta Hai

Main To Uski Dulhan Banugi, Tum Meri Photo Wapis Bhijwa Do.

Pappu Ko Ye Padd Ke Gussa Aaya Aur Usne Apne Saare Doston Ki Girlfriends Ki 30 Photos Jama Ki

Bich Mein Us Ladki Ki Photo Rakh Ke Khatt Likha.

Le In Mein Se Nikal Le, Mujhe Teri Shakal Yaad Nahi.

by Pak101.com (few years ago!)
mujhse pyar karte ho..?

Girl- kya tum mujhse pyar karte ho..?
Banta- haan
Girl- lekin tume to meri parwaah hi nahi
Banta- oye
pyar karne wale kisi ki parwaah nahi karte!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband gusse may

Husband gusse may:aaj tmne ye kesa khana bnaya hy?
Bilkul Gobar jesa!!

Wife: uff Mairey khudaia!! Iss Admi ne kia kia chakkha huwa hai.;

by Pak101.com (few years ago!)
Aaj wo azeem din ha jis say

Aaj wo azeem din ha jis say 1 kror sal pahlay 1 aysi medicin eejad
hui jis ki wja say
aaj

Pathan zinda hai
Happy “NASWAR” day

by Pak101.com (few years ago!)
Itefaq

Teacher: Ittefaq ka koi jumla banao

Pathan: jis din mere baap ka shaadi tha Ittefaq se usi din meri maa ka bhi shaadi tha

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hotel Wale Hum Logo Ko Loot Te Ha

Santa Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye Restaurant Mein Jata Hai.

Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.

Waiter: “Aapka Bill Sir”

Santa: “Yeh Lo Mera Card”

Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration Card Hai”

Santa: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai All Cards Are Accepted.”

by Pak101.com (few years ago!)
Toy Train se khel rha tha

Toy Train se khel rha
tha
aur Bar-Bar bol rha tha,
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utarna hai
utr jao..."
.
.
.
Uske BAAP ne uski train
rok k 1 zor se
thappad laga diya...
.
.
Bachha thodi der ro k
chup ho gaya aurfir
shuru ho gaya,
.
.
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utrna hai utr
jao ."
.
.
Pehle hi kisi KUTTE ki
wajah seTrain 10
min
late ho gayi hai..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook