Ragging ke waqt ladko ne

ragging ke waqt ladko ne 1 ladki se kaha,1 sawal ka jawab do-patna kahan par hai? ladki-bihar mein

boys-yahin pat jao itne dur jaane ki kya jarurat hai....!

by Pak101.com (few years ago!) / 929 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar samosy k andr ka masala kha rha tha

Sardar samosy k andr ka masala kha rha tha
1 admi ny pucha,sardar ye kia?
sardar :mujhay doctor nay bahir ki chezyn khanay sy mana kia hua hy.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa class me haans raha tha

Santa class me haans raha tha,
Ek ladka bola : Stand UP, kaun ho tum?

Santa : Tum kaun ho?

Ladka : Mein monitor hu
Santa : Te phir mein CPU hu!!!

by Pak101.com (few years ago!)
1990 American Bank Nay

1990 American Bank Nay"Bill Gates"Ko 2 Lack$ Ka Loan Reject Kiya Tha
.
.
.
.
... 2001 Main"Bill Gates"Nay Us Bank Ko Khareed Liya..
.
Or Aj...?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
10th Feb 2012 Ko"Ufone"Walon Nay Mera Loan Reject Kiya 20Rupees Ka..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
You Just Wait&Watch
(',')
<))>
_/|_
Na Na Maafi Da Sawal Hi Ni Paida Honda... ;)

by Pak101.com (few years ago!)
Bacha Cheekha

Bacha peida hotay hi cheekha: Mujhay kuch nazar nhi aa raha, Mein andha houn..,

Nurse: Stupid, light nhi hai.!

Bacha; Oh tuwadi khair ” Ay Pakistan te nai..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Kala Ilam

1 Bacha Apni Maa se Pitnay Ke Bad

Papa ApNe Koi Kala Ilam Sekha Hy Kia ?

Papa: Nahi Beta

Bacha: phr Etni Zalim Balaa Pakri Kaise..!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Insaan Hi Insaan Ke Kaam Aata Hai

Pati Bhaga Bhaga Hotel Ke Manager Ke Pass Aya Aur Chillata Hua Bola

Pati: “Jaldi Chalo, Meri Biwi Khidki Se Kud Kar Jaan Dena Chahti Hai”

Manager: “Main Kya Karu?”

Pati: “Kamine, Khidki Nahi Khul Rahi Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
sardar

3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p

by Umair Rahim (few years ago!)
Santa aadhi raat ko apni moti bibi

Santa aadhi raat ko apni moti bibi se bola k sisak sisak ke marna theek hai ya ek dum.
Jeeto: Ek dum.

Santa: To apni dusri tang bhi mujh per rakh do.

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Sahib Mairy Boyfriend

Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai

by Mazhar Khan (few years ago!)
student life

The most funniest situation in student's life:
.
When we have no idea what to write in paper and supervisor comes and say "wind up your papers"

by inayat khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook