Sardar Friend Se

Sardar Friend Se: Aaj Raat Mein Nahi Soun Ga. Friend: Kyon?

Sardar: Khwaab Mein Pathan Se Larai Ho Gayi Hai.

Friend: To Kya Hua??

Sardar: Aaj Woh Bandy Le Kar Aye Ga

by Pak101.com (few years ago!) / 1001 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aur Dekh Apni Maa Nue

Kisi ka Accident dekne pr Expressions in

U.S.A :- Oh My God!

Arrbi :- O La La

Australia :- Got a Hit

Paris:- oh shit

London:- oh No,

Indian.. Ram ram.

PAk:- Oo vajeya e anni da.

Hor vekh apni maa nu mur mur kay

by Mazhar Khan (few years ago!)
teacher to pathan

Teacher 2 pathan student: Jis admi k Dono Hath na hon usay English main kya kahein ge?
.
.
.
Pathan:
.
.
.
HANDS FREE !!!

by Abdul Hannan (few years ago!)
How I Met Your Mother: "The Exploding Meatball Sub"

The challenge the writers of How i met your mother have faced with the Ted-Zoey relationship - since it's established from the outset that she isn't The Mother - is how to keep it interesting even tho ...

by Mazhar Khan (few years ago!)
M0BILE ki service

Na cheeno mere mulk ki larkion se M0BILE ki service

"FARAZ"

Aik yehi to KaaM hy jiski waja se wo ghar k kam waqt se pehle kar leti ha.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek circus mein ladki ne sher ko

Ek circus mein ladki ne sher ko kiss kiya! Ring mastar: Aap mein se koi yeh kar sakta hai? Boy : Main aata hoon par pehle iss sher ko peeche karo

by Pak101.com (few years ago!)
Kanjoos Memon Aur Tailor

Memon: Pent Ki Silai Kitni Hy?

Tailor: Rs. 150.

Memon: Nekar Ki?

Tailar: Rs. 50.

Memon: Ok.
Nikar Hi See De
Par Lmbai Pairon Tk Rkhna……

by Pak101.com (few years ago!)
Tum Kisi Per Aitbar Kero

Tum Kisi Per Aitbar Kero Ya Na Kero,

Lekin Itna Yaad Rakhna K,

Agar Koi Tum Per Aitbar Kery To Wo Na Tooty..!

by Pak101.com (few years ago!)
Raste k dono tarf ped kyu hot

GOLU-batao raste k dono tarf ped kyu hote he

MOLU-polution kam karne k liye
GOLU-Galat

kyuki agar ped raste me hote to gadiya kase jayegi

by Pak101.com (few years ago!)
Mai Ullu kharedne gya

Pathan: Mai Ullu kharedne gya par Nhe khareed ska.

Major Rohail: Kyu? Qeemat zeada tha ya Ullu pasand nhe aya?

Pathan: Ullu ne mre sath jane se inkar kr dya.

by Pak101.com (few years ago!)
hamaari shaadi nahi ho paayegi

Boyfriend: Darling mein kal tumhaare ghar gaya tha but lagta hai

hamaari shaadi nahi ho paayegi

Girlfriend: Oh no kyun? papa se mile they kya ?

kya boley woh.

Boyfriend: Nahi, tumhaari behan se milaa tha..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook