Sardar Friend Se
Sardar Friend Se: Aaj Raat Mein Nahi Soun Ga. Friend: Kyon?
Sardar: Khwaab Mein Pathan Se Larai Ho Gayi Hai.
Friend: To Kya Hua??
Sardar: Aaj Woh Bandy Le Kar Aye Ga
by Pak101.com (few years ago!) / 1001 views
Similar Jokes
Kisi ka Accident dekne pr Expressions in
U.S.A :- Oh My God!
Arrbi :- O La La
Australia :- Got a Hit
Paris:- oh shit
London:- oh No,
Indian.. Ram ram.
PAk:- Oo vajeya e anni da.
Hor vekh apni maa nu mur mur kay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher 2 pathan student: Jis admi k Dono Hath na hon usay English main kya kahein ge?
.
.
.
Pathan:
.
.
.
HANDS FREE !!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
The challenge the writers of How i met your mother have faced with the Ted-Zoey relationship - since it's established from the outset that she isn't The Mother - is how to keep it interesting even tho ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Na cheeno mere mulk ki larkion se M0BILE ki service
"FARAZ"
Aik yehi to KaaM hy jiski waja se wo ghar k kam waqt se pehle kar leti ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek circus mein ladki ne sher ko kiss kiya! Ring mastar: Aap mein se koi yeh kar sakta hai? Boy : Main aata hoon par pehle iss sher ko peeche karo
by Pak101.com (few years ago!)
Memon: Pent Ki Silai Kitni Hy?
Tailor: Rs. 150.
Memon: Nekar Ki?
Tailar: Rs. 50.
Memon: Ok.
Nikar Hi See De
Par Lmbai Pairon Tk Rkhna……
by Pak101.com (few years ago!)
Tum Kisi Per Aitbar Kero Ya Na Kero,
Lekin Itna Yaad Rakhna K,
Agar Koi Tum Per Aitbar Kery To Wo Na Tooty..!
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-batao raste k dono tarf ped kyu hote he
MOLU-polution kam karne k liye
GOLU-Galat
kyuki agar ped raste me hote to gadiya kase jayegi
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Mai Ullu kharedne gya par Nhe khareed ska.
Major Rohail: Kyu? Qeemat zeada tha ya Ullu pasand nhe aya?
Pathan: Ullu ne mre sath jane se inkar kr dya.
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend: Darling mein kal tumhaare ghar gaya tha but lagta hai
hamaari shaadi nahi ho paayegi
Girlfriend: Oh no kyun? papa se mile they kya ?
kya boley woh.
Boyfriend: Nahi, tumhaari behan se milaa tha..
by Pak101.com (few years ago!)