Car ka accident
Police: aapki car ki accident kaise hua?
Santa: woh to mujhe bhi pata nahi hai sir. tab main
so rahaa tha?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 941 views
Similar Jokes
OSAMA Nark me Yamraj se bola1 cal Kr Lu Pakistan?
Yam-Kar Lo.
OSAMA-Kitna Bill Hua?
Yam-Kuch nahi.
OSAMA-Q?
Yam-Nark 2 Nark FREE Hai
by Pak101.com (few years ago!)
” 1 Billi 1 Sheikh K Ghar Sy Roti Hoi Nikli’
Ksi Ny Billi Sy RoNy Ki Waja Poochi
Billi Ny Roty Hoay Jawab Diya.
“Ik Ty MeNu Marya UttoN Mera Choowa V Kho Laya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
kya moh-maya hai!!
Apna baccha roye to dil me dard hota he aur dusre ka roye to sir me..
Apni biwi roye to sir me dard hota heaur dusre ki roye to dil me
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Bachpan Vich Maa
Di Gal Suni Hondi Te Aj
A Din Na Vekhna Painda
Wakeel: Keya Kehti Thi
Teri Maa?
Sardar: Anni Dya Jadon
Suni Nae Te Fir Dasaan
Ki..
by tanveer hussain (few years ago!)
1 larki class me gana ga rahi thi
"ZARA ZARA TOUCH ME touch me.."
.
Ek larka utha owr larki ko cho kar bola
"Hemmat hai tu agay ga kar dikhawo"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Afridi lala tension na lu
me again ye record bana dun ga
ap ka apna misbah
by Sabir shah (few years ago!)
Facebook Ka Junoon… Patni Ki Maut Par Bholu
Pappu Se Milne Gaya: Bholu: Bhai Bahut Galat Hua,
Muje Afsos Hai….
Pappu: Yeh Rona Dhona Chod….Jaldi Se Laptop Le
Aa… Bholu: Par Kyun ?? PappU: Yaar Facebook Pe
Relaionship Status Update Karna Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Punajabi:mujhe phone pe qatal ki dhamki di ja ri hai,
police:wo kun hai.;-;-
punjabi:p.c.l wale hain kehte hain bil na dia to kat den ge
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan na apna bacha ka naam america rakh lea . Logo na pocha aap ka dushman ha america aap na apne bache ka naam america rakh lea .
Pathan : na kaha hum dunya ko batana chahta ha ka pathan america ka baap ha . Aur Aes tarah jang shoro ho ge
.America : Hum Chand per jakr jahaz banyge .
Pathan : hum soraj pr ja kr naswar banayga . America : Tum jal jaega. Pathan : Hum Pagal nhe hum raat ko jayga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
court me faisla hua 90% pathan bewakoof hote hn is pr pathano ne kafi shor machaya
phir faisla hua 10% pathan bewakoof nh hote tb ja kr mamla thanda hua
by Nilesh Kumar (few years ago!)