Aik pathan apne rickshy k sath khra tha
Aik pathan apne rickshy k sath khra tha
aik aadmi aya or pucha: khan bhai iqbal town jao ge?
Khan: mei to chla jaunga lakin mere rickshay ka kon khayal rakhega?
by Abdul Hannan (few years ago!) / 876 views
Similar Jokes
Two hydrogen atoms walk into a bar. One says, "I've lost my electron." The other says, "Are you sure?" The first replies, "Yes, I'm positive..."
by khalid hussain (few years ago!)
"If there are any idiots in the room, will they please stand up," said the sarcastic lecturer.
After a long silence, one freshman rose to his feet.
"Now then mister, why do you consider yourself an idiot?" enquired the lecturer with a sneer.
"Well, actually I don't," said the student, "but I hate to see you standing up there all by yourself."
by Pak101.com (few years ago!)
1 officer School checking k time Dekhta hai ki 1 Teachr ladki ko kiSS kar raha hai.Officer:What iS thiS?Teac:"Maar Se nahi pyar Se Samjha raha hu.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Truck Dusry Truck Ko
Rasi Se Bandh Kr Leja Rha Tha
Ye Dekh Kr Ek Pathan Has-Has Kr Lotpot Hogya
Or Kehny Laga:
Ek Rassi Ko Le Jany K Liye
Do Do Truck
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan Aasman par
Dekh Raha ThaUsne Dosre pathan se pocha:
Yar ye SURAJ hai ya CHAND ?
Dosra pathan bola
Pata nahi hum khud is
Shehar me naya aya hai……………
by Pak101.com (few years ago!)
Two guys and a girl were sitting at a bar talking about their lives.
The first guy said, "I'm a YUPPIE. You know, Young Urban Professional."
The second guy responded, "I'm a DINK. You know, Double Income No Kids."
They then asked the woman, "What are you?"
She replied: "I'm a WIFE. You know, Wash, Iron, Etc."
by usmanzahid (few years ago!)
Naughty : Height of Shame. At bus stop a girl was standing with her face covered.
A man on bike stops and says “Chalna hai kya?” Girl replies : Papa mein hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. k Band Clinic k agay lambi line thi. 1 sardar bar-bar line me ghusta,log usko pakar k piche phenk datain sardar-Lage raho salo,me b clinic nahi kholunga,
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan dosry pathan se: yar ye SENT MESSAGE kia h0ta he?
.
.
.
Dosra pathan: khocha tm to bilkul akhrot hai sent mesage matlab khushbo wala message.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ayk Sardar Ny Aag Bujany
K Leay Phoonk Mari To Us
Ka Padd Nikal Gaya.
Dobara Phoonk Mari To Phir
Sy Padd Nikal Gaya.
Sardar Ny Hips Ko Aag Ki
Tarf Kia Or Gusy Sy Bola,
“Le Tu Bujha Le”
Vaddi Aai 1122
by tanveer hussain (few years ago!)