Main khubsorat hoti ja rahi hon
Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon
Husband:
tumhay kis nay kaha?
wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain
by Raju (few years ago!) / 961 views
Similar Jokes
Paagal 1: main Taj Mahal ko kareedh loonga
Paagal 2: main use abhi bhech nahi rahaa hoo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Molvi Bus Main Ja Raha Tha
Samney Bethi Ek Aurat
Apny Bety Ko Bar Bar Ye Hi Bol Rahi Thi:
Beta Jaldi Se Ye Halwa Kha Lo
Warna Main Is Uncle Ko De Doon Gi
Jab Us Aurat N 4th Bar
Ye Hi Alfaaz Boly To Molvi Ghusse Se Bola:
O Baji Gi Jaldi Faisla Karo,
Halway K Chakkar Main
4 Stop Agey Aa Gaya Hoon
by Pak101.com (few years ago!)
Rano k Pappa ; Paper kesa hua?
Rano : Q1 reh gya, Q2 aa nhi raha tha,
Q4 karna bhol gya, Q5 nazar nhi aya
DAD: OR Q3?
SON: Sirf wohi ghalat hua hy..
by haleema sadia (few years ago!)
Teacher:"Active Voice Aur Passive Voice Ka
Example Batao.. ??
.
.
Student:"Active - Voice:"Tere Mast Mast 2
Nain, Mere Dil Ka Le Gaye Chain"
.
.
.
Passive Voice:"Mere Dil Ka Le Gaye Chain,
Tere Mast Mast 2 Nain..:p :O :D
Teacher shocks. :P
Student rocks..
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: Let me check your Engli
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bal
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Party mein uss waqt sannatta chha gaya
jab Meera ne kaha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Waiter mere drink mein snow daal do"
by tahir bashir (few years ago!)
Judge-Kya Tum Jail Gye Ho..?
Chor-Ji Nahi,
Judge-To Isme Rone Ki Kya Baat Hai Abhi Bhej
Dete Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
'1 Aadmi Ne akhbaar main add Dekha:
Purana Mobile Do or New Mobile Lo.
Wo Us A....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: Mai Tere 64 K 64 Dant Tor Dun Ga
Pas Khra 1 Admi Bola:
Sardar G Dant To 32 Hote Hn
Sardr: Mje Pta Tha K Tu Beech Main Bolay Ga Tere B Mila K Bataey Hain
by Pak101.com (few years ago!)
A sardar for an exam had studied only one essay
'FRIEND', but in the
exam the essay which came was 'FATHER' .
He replaced friend with father in the essay and it
read:
I AM A VERY FATHERLY PERSON, I HAVE LOTS OF
FATHERS,
SOME OF MY FATHERS ARE MALE AND SOME ARE
FEMALE..
MY TRUE FATHER IS MY NEIGHBOR.
by Tanveer Hussain (few years ago!)