Sardar wanted to see Butterfly

Why Did Santa Throw The Butter
Out Of The Window?

A: He Wanted To See Butterfly!

by Pak101.com (few years ago!) / 905 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Yaar Kende Ne Zindagi 4 Dinaa Di Ey

Sardar 1: Yaar Kende Ne Zindagi 4 Dinaa Di Ey …

Sardar 2: Aaho !

Sardar : Te Feer Test Match Kyun 5 Dina Da Honda Ey

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tum pass nhi hue

Pita Tum Pass Nahi Hue Ho Tumhara Naam Paper
Me Nahi Hai
Beta Sabhi Panne Bhare Hue Hain,
Ab Mera Naam Kahan Likhte.?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
apny peo dy viaah ty nhe

Airhostess: Sir ap kia lain gy?

pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar

Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Urdu Funny Neighbor Sms

Kid:aunty ammi ne chini mangi hai.

Aunty.chini dety hue,”Acha aur kya kaha ammi ne?”

kid:agar wo kamini na de to uzma aunti se le aana:-D

by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy-I Love U

Boy-I Love U
Girl-Sorry.. Muje Dusra Pasand H, Uski BMW Hai

Boy-Are Maine Aj 10kg "PYAAZ" Kharide He

Girl-Ohh.. Sorry Dear
I LOVE YOU TOO !:-)

by Pak101.com (few years ago!)
A pathan want 2 commit suicide

A pathan want 2 commit suicide,
When asked :

Pathan said,my wife ran wid my Best Friend & i cant live widout my friend

by Pak101.com (few years ago!)
Meri car

aik admi porani se car par hotel aya or hotel ke molazim se bola , “bhai zara car ka khyal rakhna main zara chai pine jar raha hun” thori dair bad aa kar is ne molazim ko do rupy tip di,molazim ne kaha, “do rupy or dijye”.is admin ne herat se poucha ke, “woh kis liye,molazim ne kaha keh do rupy sarmindagi ke.kune ke jo bi yahan se guzrta tha is car ko dekh kar yehi samajta tha ke yeh car meri hay.

by Abdul Basit (few years ago!)
A Suicide Bomber To Mulla Umer

A Suicide Bomber To Mulla Umer
Sir G!
Barood Thora Kum Dala Karen,
Last Time Hamara Admi
.
.
.
.
.
.
Jannat Se 3 Kilometer
Agy Nikal Gya Tha.

by Pak101.com (few years ago!)
hotel manger se-subah

Customar (hotel manger se-subah ke waqt mai baid pe breajfast lena pasnd krta hu

Manegar-no problam lekin apko apna bed neche restra me lana hoga

by Pak101.com (few years ago!)
1 sheikh Haj per gaya

1 sheikh Haj per gaya zor zor se Dua manhne laga.

“Ya ALLAH Mere SARE GUNAH MAAF KERDAY”

Warna Mera 2 LakHH Wapis ker de

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook