Sardar wanted to see Butterfly
Why Did Santa Throw The Butter
Out Of The Window?
A: He Wanted To See Butterfly!
by Pak101.com (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
Sardar 1: Yaar Kende Ne Zindagi 4 Dinaa Di Ey …
Sardar 2: Aaho !
Sardar : Te Feer Test Match Kyun 5 Dina Da Honda Ey
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pita Tum Pass Nahi Hue Ho Tumhara Naam Paper
Me Nahi Hai
Beta Sabhi Panne Bhare Hue Hain,
Ab Mera Naam Kahan Likhte.?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar
Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kid:aunty ammi ne chini mangi hai.
Aunty.chini dety hue,”Acha aur kya kaha ammi ne?”
kid:agar wo kamini na de to uzma aunti se le aana:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy-I Love U
Girl-Sorry.. Muje Dusra Pasand H, Uski BMW Hai
Boy-Are Maine Aj 10kg "PYAAZ" Kharide He
Girl-Ohh.. Sorry Dear
I LOVE YOU TOO !:-)
by Pak101.com (few years ago!)
A pathan want 2 commit suicide,
When asked :
Pathan said,my wife ran wid my Best Friend & i cant live widout my friend
by Pak101.com (few years ago!)
aik admi porani se car par hotel aya or hotel ke molazim se bola , “bhai zara car ka khyal rakhna main zara chai pine jar raha hun” thori dair bad aa kar is ne molazim ko do rupy tip di,molazim ne kaha, “do rupy or dijye”.is admin ne herat se poucha ke, “woh kis liye,molazim ne kaha keh do rupy sarmindagi ke.kune ke jo bi yahan se guzrta tha is car ko dekh kar yehi samajta tha ke yeh car meri hay.
by Abdul Basit (few years ago!)
A Suicide Bomber To Mulla Umer
Sir G!
Barood Thora Kum Dala Karen,
Last Time Hamara Admi
.
.
.
.
.
.
Jannat Se 3 Kilometer
Agy Nikal Gya Tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Customar (hotel manger se-subah ke waqt mai baid pe breajfast lena pasnd krta hu
Manegar-no problam lekin apko apna bed neche restra me lana hoga
by Pak101.com (few years ago!)
1 sheikh Haj per gaya zor zor se Dua manhne laga.
“Ya ALLAH Mere SARE GUNAH MAAF KERDAY”
Warna Mera 2 LakHH Wapis ker de
by hearthackervsgirls (few years ago!)