husband to wife said
Husband to wife, na kajre ki dhar, na motiyo ki haar, na koi kiya singar, fir bi itni sundr ho..
Wife: Saaf-saaf bolo make up ke liye paise nahi dunga.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 933 views
Similar Jokes
Captain: Naujawanon Come Forward
Sardarji Does Not Move
Captain: You Did Not Move Forward, Why?
Sardarji: Oji You Said 9 Jawanon, I Was The 10th In
Line!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Srdar-Shirt k liye kapda dikhaiye!Salesman-plain me dikhau?S
rdar-nahi,Helicopter me dikha saale Bandar ki aulad…Sardar hu to mazak udata hain!!!:-
by Pak101.com (few years ago!)
PAPPU:
Papa G,
Maa K Aansuon Or Biwi K Aansoun Mai Kiya Farq Hai..?
Father:
Maa K Aansu Dil Par Asar Karte Hai
Aur
Biwi K Aansu Jaib Pe..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pandit: Bhagwan, agar tum muje 100 rupe do, to 50 rupe main mandir me dunga.
Thodi dur ja k Pandit ko 50 rupye mil gaye.
Funny Pandit: Wah Bhagwan, itna bhi bharosa nahi, apne paise pehle hi kat liye...
by Pak101.com (few years ago!)
On first night after marriage
.
.
Wife : Mujhe ghabrahat ho rahi
hai.
.
.
Husband : I thinK because this is
your first night.
.
.
.
.
.
Wife : No, no.. Actually it is first time in night…:p
Samajhdaar Log agye forward karain
Baki pogo dekho..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: tum ro Q rahe ho?
Ladka:meri mummy mere papa ko kutta kehti h.
or papa unko BILLI,
mujhe samjh nhi aata ki main PILLA hu ya BILLA??
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan & Uski B.V Riksha Me Aakar Bethe, Driver Ne Shesha Set Kia, Pathan Chillaya Bola:
Tum Hamara B.V Ko Dekhta Hay!
Tum Peechay Betho Riksha Hum Chalaiga.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Preeto,
why do u luv a rose tht dies in a day,
but
don't luv me who dies for u everyday
Preeto:Haye ve Santeya!
Haye main marja!!
Kutteya,enni angreji=D
by Pak101.com (few years ago!)
Larkay wale:
Aap ki beti kuch karti hai?
Larki ki amma.
Haan jii
MASHAALLAH
Rozana 3 rupee mai 500 sms krti hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 sardar coffee pene jata hai to waiter pochta hai ke hot ya cold coffee.
sardar kahta hai price kya hai. to waiter kehta hai ke hot coffee 5 rupee ki or cold coffee 10 rupee, to sath wale log hot coffee pe rahe they to sardar ne kaha ke jaldi piyo warna 10 rupee dene parhe ge!!
by Pak101.com (few years ago!)