CHOLESTROL FREE
A Sardar enters shop & shouts, "Where's my free gift with this oil?"
Shopkeeper: "Iske Saath koi gift nahin hai bhaisaab"
Sardar : "Oye ispe likha hai CHOLESTROL FREE!!"
by Pak101.com (few years ago!) / 886 views
Similar Jokes
hasarat e deedar ki khatir us k muhaly main easeload ki shop khol li roz 1 naya shaks us k namr py 100 ka load kawa jata hy mohabbat na mili shop chal pare
by Abdul Sami (few years ago!)
Aik dost doosray say yar tum apnay doston ko har khushi kay moqa par kabootron ka jora kiun detay ho.
Doosra dost: is liye keh woh doosray din meray pas wapis aajatay hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shair arz kia hai
pewasta e shajar se umeed e bahar rakh
bachay 2 hi achay ,bivian beshak 4 rakh
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan Ko Aik Bandar Mila. Wo Usay Police Station Le Gaya.
Inspector: Isay Zoo Le Jao
Aglay Roz Inspector Ne Pathan Ko Bandar K Saath Bus Stop Pe Dekha
Inspector: Isay Zoo NahiN Le Kar Gaye?
Pathan: Kal Main Isay Zoo Le Gaya Tha, BaRa Maza Aaya. Aaj Hum DonoN Film Dekhnay Ja Rahay HaiN
by hearthackervsgirls (few years ago!)
During The Match Batsman LBW Hua..
SANTA:
Log HumE Pagal Samajhte Hain..
Yaha To Sab Pagal Hain..
Lagi Batsman Ko Hai Aur Bowler Cheekh Raha hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- Doctor saab 1 pareshani hain ki main jab bhi nahata hoon geela ho jata hu!
Doctor - kal se nahate samay nal band kar liya karo
by Pak101.com (few years ago!)
Snta ki girlfriend ne usko message kya
"I Miss U"
Bohat dair sochny k baad Santa ne jawab diya
"I Student U"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan rishtay k liyea tasveer khichwa raha tha Background main gadha bhi aa gaya
Pathan nay tasveer kay saath yeh likh kar bheja k: "Oye Hum aagay waala hay"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Patni Ne Ek Din Pyar Se Apni Pati Se Puchha
Patni: “Jab Tum Desi Pite Ho Mujhe Paro Kehte Ho, Beer Pite Ho To Darling, Par Aaj Bhootni Kyu ?”
Pati: “Aaj Maine Sprite Pee Hai Seedhi Baat No Bakwaas“
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Quaid-e-Azam ki Mazar par ja kar dua kar raha tha
"Maira Prize Bond har sorat mai nekalna chahie"
.
Jese hi wo Mazar se bahir agia, kesi ne uske Jaib se Prize Bond nekal lia tha
.
Wo dobar Mazar gia owr bola: "Jinah Sahb ! Pahly pori baat tu samaj lia karain"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)