I AM A VERY FATHER

I AM A VERY FATHERLY PERSON, I HAVE LOTS OF FATHERS,
SOME OF MY FATHERS ARE MALE AND SOME ARE FEMALE..
MY TRUE FATHER IS MY NEIGHBOR.

by Pak101.com (few years ago!) / 935 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Reporter ne aik zakhmi se pocha

Reporter ne 1 zakhmi se pucha jab BOMB gira....
"kya wo phat gya tha?"
Zakhmi gusse se:"Nahi..!wo raing kar mere paas
aaya aur pyar se bola

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Eik sheikh road se Guzar raha tha

Eik sheikh road se Guzar raha tha achanak usne jhuk kar road se kuch uthaya
aur zor se chillaya,
“KAMINE LoG Potti bi aise karte hain jese koi Samosa Para ho

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Naswar

PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga

PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
chod do nasha

Ek Cheeta Cigarette ka sutta lagane hi wala tha ki achanak ek chuha wahan aya aur bola bhai chor do nasha, ao mere sath,dekho ye jungle kitna khubsurt hai. Cheeta choohe k sath chal dia Aage 1 hathi cocaine pi rha tha, chooha Fir bola, bhai chor do nasha,ao mere sath,dekho ye jungle kitna khubsurt [...]

by Pak101.com (few years ago!)
BEST MEMORIES

BEST MEMORIES:"Oye extra pen hai kya.. ??
.
.
Ek hi hai..
.
.
Haan de.! ek hi chahiye ;-))
.
Kitno ne aesa kiya hai thoko Like.. pata to chale..:

by Pak101.com (few years ago!)
Eik bachay ke ghar guests aa gaye

Eik bachay ke ghar guests aa gaye.
Maa ne kaha: beta, mehmaanon ke liye kuch le kar aao.
Bachay miyan bhage bhage gaye.

Aur mehmaanon ke liye “Rikshaw” le aaye.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
facebook

liked by almost every student?
.

by @irha@ (few years ago!)
Aapki ZIndagi Mein Kiski Kami Hai?

Agar App Pareshan Hai?
Nind Nahi Aati?
Sukoon Nahi Hai?

Kisi Kaam Mein Dil Bhi Nahi Lagta?
Hamesha Bechaini Si Rahti Ho,

To Aap Ki Zindagi Mein,
Vitamin “She” Ki Kami Hai Is Liye “She” Ka Intezam Karo.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good

Sardar: Bad

Interviewer: Come

Sardar: Go

Interviewer: Ugly

Sardar: Pichlli

Interviewer: PICHLLI?

Sardar: UGLY

Interviewer: Shut Up

Sardar: Keep Talking

Interviewer: Ok now stop it

Sardar: ok now carry on

Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa

Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh

Interviewer: Are yaar

Sardaar: Are dushman

Interviewer: Get Out

Sardar: Come In

Interviewer: U r Rejected

Sardaar: I m selected...bale bale

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Anti Misba Beta batao

Anti Misba: Beta batao "SUCCESFUL" main kitne
"C" aate hai?

Boy: Anti aap Ehtiyatan 3 dafa "C" laga lo.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook