I AM A VERY FATHER
I AM A VERY FATHERLY PERSON, I HAVE LOTS OF FATHERS,
SOME OF MY FATHERS ARE MALE AND SOME ARE FEMALE..
MY TRUE FATHER IS MY NEIGHBOR.
by Pak101.com (few years ago!) / 935 views
Similar Jokes
Reporter ne 1 zakhmi se pucha jab BOMB gira....
"kya wo phat gya tha?"
Zakhmi gusse se:"Nahi..!wo raing kar mere paas
aaya aur pyar se bola
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Eik sheikh road se Guzar raha tha achanak usne jhuk kar road se kuch uthaya
aur zor se chillaya,
“KAMINE LoG Potti bi aise karte hain jese koi Samosa Para ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga
PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Cheeta Cigarette ka sutta lagane hi wala tha ki achanak ek chuha wahan aya aur bola bhai chor do nasha, ao mere sath,dekho ye jungle kitna khubsurt hai. Cheeta choohe k sath chal dia Aage 1 hathi cocaine pi rha tha, chooha Fir bola, bhai chor do nasha,ao mere sath,dekho ye jungle kitna khubsurt [...]
by Pak101.com (few years ago!)
BEST MEMORIES:"Oye extra pen hai kya.. ??
.
.
Ek hi hai..
.
.
Haan de.! ek hi chahiye ;-))
.
Kitno ne aesa kiya hai thoko Like.. pata to chale..:
by Pak101.com (few years ago!)
Eik bachay ke ghar guests aa gaye.
Maa ne kaha: beta, mehmaanon ke liye kuch le kar aao.
Bachay miyan bhage bhage gaye.
Aur mehmaanon ke liye “Rikshaw” le aaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
liked by almost every student?
.
by @irha@ (few years ago!)
Agar App Pareshan Hai?
Nind Nahi Aati?
Sukoon Nahi Hai?
Kisi Kaam Mein Dil Bhi Nahi Lagta?
Hamesha Bechaini Si Rahti Ho,
To Aap Ki Zindagi Mein,
Vitamin “She” Ki Kami Hai Is Liye “She” Ka Intezam Karo.
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Anti Misba: Beta batao "SUCCESFUL" main kitne
"C" aate hai?
Boy: Anti aap Ehtiyatan 3 dafa "C" laga lo.
by Pak101.com (few years ago!)