What will u give me
Wife : What will u give me if I climb the great Mount Everest?
Husband : Le, isme pucchne wali kya baat hai…DHAKKAA!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
(Rated 1 Stars - 1 votes)
Similar Jokes
Dctr.:Apke 3 daant kese toot gaye?
Pappo:Wife ne karak roti banai thi
Dctr:To khane se mana krdete.!
Pappo: Ji wahi to kiya tha
by Pak101.com (few years ago!)
Ques: 3 Idiots movie se kia Sabaq melta hai?
.
Ans: Engineering parh ke bhi
Medical ki bachi patayi ja sakti hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
3 Dost Ek 7 Ja Rahay Thy.
Un mE sE 2 gareeb Thy.
Achank 1 Pari Ai Or Kaha k Main Tm tino Ki
1-1 Wish Pori KronGi.
Pehla Dost:
Main ameer Hona Chahta Hon.
Pari nE us ko ameer Bna Diya
2nd Walay nE B Yahi Wish Ki.
Pari Ne Oski B Wish Pori KrDi.
3rd Zor Zor Se Hans k lot pot ho Raha Tha.
Pari nE Kaha Hanso Mat Or apni Wish Btao
3rd Bola: Hahahahahaha
In dono ko Phir sE gareeb Kr Do.
Moral: Dost Kamine Na Hon To Dosti Ka Maza Nai Ata.
by Pak101.com (few years ago!)
After Examination
1st Benchers : Paper tough tha, par 95 to pakke hai,
2nd Benchers : Arey yaar ek question to fir bhi reh hi gaya,
3rd Benchers : Pass ho jaunga basitna pata hai
4th Benchers : Waat lag gayi yaar mai to pakka fail hu,
Last benchers : "Abe Paper ko maar goli, Madam kya maal thi,
Samajh hi nahi aa raha tha paper ko dekhu ya madam ko"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:santa tense kitne prakar k hote h
Santa:3
T: very.gud. example batao
Santa:kal apki beti ko dekha. Aaj pyar krta hu. Kal bhaga k le Jaynga
by Pak101.com (few years ago!)
Bodygaurd dekhne se hume kya sikh milti hai.?
.
.
.
.
... .
.
apke frnd kitne b close kyo naa ho,
use apne girlfriend/ boyfriend se nahi milwana chahiye!
by Pak101.com (few years ago!)
Dil Ke operation ko BYEPASS Q kahte hain????????
Socho Socho,
??????
Q Ke agar operation theek ho Gaya to PASS,Warna BYE :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: Me 4 years ka hu, aur tum?
Girl: Me bhi 4 years ki hu
Boy: To fir chal na, sharmana kya?
Girl: kaha?
Boy: Polio ki dawai pine...
by Pak101.com (few years ago!)
10 Pathan Aik Kashti Mai Sawar Thay K Achanak Kashti Ruk Gai
Aur Sab Doob Gae!
Pata Hai Kaise?
Pathan They Na Sab Dhakka Dene Utar Gaye
by Pak101.com (few years ago!)
girl:Do U Love Me Lot.?
Boy: No.
Girl: what? u Not Love Me?
Boy: Ab Kya Khoon se Likh ke Du...Kya..?
by Pak101.com (few years ago!)