What will u give me

Wife : What will u give me if I climb the great Mount Everest?
Husband : Le, isme pucchne wali kya baat hai…DHAKKAA!!!

by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
(Rated 1 Stars - 1 votes)
 

Similar Jokes

Dctr.:Apke 3 daant kese toot gaye?

Dctr.:Apke 3 daant kese toot gaye?

Pappo:Wife ne karak roti banai thi

Dctr:To khane se mana krdete.!

Pappo: Ji wahi to kiya tha

by Pak101.com (few years ago!)
Student

Ques: 3 Idiots movie se kia Sabaq melta hai?
.
Ans: Engineering parh ke bhi
Medical ki bachi patayi ja sakti hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
3 Dost Ek 7 Ja Rahay Thy

3 Dost Ek 7 Ja Rahay Thy.
Un mE sE 2 gareeb Thy.

Achank 1 Pari Ai Or Kaha k Main Tm tino Ki
1-1 Wish Pori KronGi.

Pehla Dost:
Main ameer Hona Chahta Hon.
Pari nE us ko ameer Bna Diya

2nd Walay nE B Yahi Wish Ki.
Pari Ne Oski B Wish Pori KrDi.

3rd Zor Zor Se Hans k lot pot ho Raha Tha.

Pari nE Kaha Hanso Mat Or apni Wish Btao

3rd Bola: Hahahahahaha
In dono ko Phir sE gareeb Kr Do.

Moral: Dost Kamine Na Hon To Dosti Ka Maza Nai Ata.

by Pak101.com (few years ago!)
After Examination

After Examination
1st Benchers : Paper tough tha, par 95 to pakke hai,

2nd Benchers : Arey yaar ek question to fir bhi reh hi gaya,

3rd Benchers : Pass ho jaunga basitna pata hai

4th Benchers : Waat lag gayi yaar mai to pakka fail hu,
Last benchers : "Abe Paper ko maar goli, Madam kya maal thi,
Samajh hi nahi aa raha tha paper ko dekhu ya madam ko"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
santa tense kitne prakar k hote h

Teacher:santa tense kitne prakar k hote h
Santa:3
T: very.gud. example batao
Santa:kal apki beti ko dekha. Aaj pyar krta hu. Kal bhaga k le Jaynga

by Pak101.com (few years ago!)
Bodygaurd dekhne se hume

Bodygaurd dekhne se hume kya sikh milti hai.?
.
.
.
.
... .
.
apke frnd kitne b close kyo naa ho,
use apne girlfriend/ boyfriend se nahi milwana chahiye!

by Pak101.com (few years ago!)
BYEPASS

Dil Ke operation ko BYEPASS Q kahte hain????????

Socho Socho,

??????

Q Ke agar operation theek ho Gaya to PASS,Warna BYE :-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Me 4 years ka hu, aur tum?

Boy: Me 4 years ka hu, aur tum?
Girl: Me bhi 4 years ki hu
Boy: To fir chal na, sharmana kya?
Girl: kaha?
Boy: Polio ki dawai pine...

by Pak101.com (few years ago!)
10 Pathan Aik Kashti Mai Sawar Thay

10 Pathan Aik Kashti Mai Sawar Thay K Achanak Kashti Ruk Gai
Aur Sab Doob Gae!

Pata Hai Kaise?
Pathan They Na Sab Dhakka Dene Utar Gaye

by Pak101.com (few years ago!)
girl:Do U Love Me Lot.

girl:Do U Love Me Lot.?
Boy: No.
Girl: what? u Not Love Me?
Boy: Ab Kya Khoon se Likh ke Du...Kya..?

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook