Boss ki wife achanak office pahuch gayi.
Boss ki wife achana office pahuch gayi. Usne secretary ko boss ke god
me baithe dekh liya. Boss bina ghabraye bola, “Kaan kholkar sun lo. Budget ki
chahe kitni hi kami ho, mein ek chair se kaam nahi chala sakta.
Dusri chair kharidne ka order aaj hi de do”.
by Pak101.com (few years ago!) / 1187 views
Similar Jokes
“Aqwaal-e-Zareen”
Kbhi yeh mat socho k tumhari Girl Friend ne tumhe kitna romantic msg bheja hy. Hamesha yeh socho k usy kisne bheja hoga
by Mazhar Khan (few years ago!)
Tom : Sale ! 1 laat marunga Mumbai ja k girega !
John : Mein marunga to America me girega !
Santa : Bhai mujhe dhire se 1 LAAT maro….Meko
paas k gaon jana hai .. !!! Santa Rocks
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: There is an earthquake , house is trembling..& u r sleeping?
Sardar: Why do u worry? U too better sleep. This is not our own house, after all rented house..
by tanveer hussain (few years ago!)
Wife was in the habit of having long conversations on the telephone, sometimes going on over an hour.
One day she hung up after 15 minutes. “What is the matter today?” asked her husband.
“Today you had less than half an hour conversation on the phone.”
“I got a wrong number,” replied wife.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Naha Raha Tha
1 Larki Darwaze Pe I
To Sardar Aise Hi Bahir Aa Gaya
Larki:
Uf Toba Kuch To Pehen Lo
Sardar Bhag Kar Andar Gaya Or Chapal Pehan Aya.
by Pak101.com (few years ago!)
Zindagi me agar kuch hasil karna ho to hamesha apne dimagh ki suno
Agar dimagh se koi jawab na aaye to Dil ki suno Wahan se bhi koi jawab na aae to
Anhken band kr k socho k “Ya-Allah kahin me SARDAR to nhi?
NAHIEEEEEEEE!..
by haleema sadia (few years ago!)
Santa Aur Banta Aapas Mein Baatein Kar Rahe Hote Hai,
Banta: “Chal Apne Bachpan Ki Koi Baat Bata?”
Santa: “Yaar, Main Bachpan Mein Bahut Taqatwar Tha”
Banta: “Achha Wo Kaise???”
Santa: “Meri Mummy Kehti Hai Jab Main Rota Tha To Sara Ghar Sar (Head) Pe Uthha Leta Tha“
by Pak101.com (few years ago!)
Aj Maine 1 Jaan Bachai
Pucho Kaise?
Bhikhari Ko Pucha:
1000 Ka Note Du To Kya Karega?
Bola:Khushi Se Mar Jaunga
Maine Nahi Diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ullu aur shohar main kya Farq hota hai?
Shohar ko asani se Ullu banaya ja sakta hai…
jabki, Ullu itna ullu bhi nahi hota ke Shohar ban jaye!!
by Pak101.com (few years ago!)
wife:subah mere chehre pe pani kyo dala,
pati: tere baap ne kaha tha k meri beti PHOOL ki tarha hai ise murzane mat dena..
by Pak101.com (few years ago!)