We'll apply NEXT YEAR
When Santa & his wife filed an application for divorce, the Judge asked: "How will you divide, you have 3 children?"
Pat came Santa's reply: "Ok! We'll apply NEXT YEAR
by Pak101.com (few years ago!) / 904 views
Similar Jokes
Lady Teacher:
Make 1 Sentnce In Vich
All Tenses Past, Presnt & Futre R Includ
Santa:
Sau Saal Phle Mjhe Tumse Pyar Tha
Aaj Bhi Hi Aur Kal Bi Rhega
by Pak101.com (few years ago!)
Bv doctor se,mere shohar ko sotey mein bolne ki bimaari hai mein unhain kya doon,
Doctr,-Aap unhein jaagty mein bolne ka moqa dein . . !
by Abdul Sami (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana. Kal
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Ek Ladka Plane Se Mumbai Ja Raha Tha.
Wo Baar-Baar Toilet Ja Raha Tha, Ye Dekh Usko Ek Air Hostess Ne Puchha.
Air Hostess: “Aap 5 Minute Mein 4 Baar Toilet Ja Chuke, Kya Aap Ko Chain Nahi Hai?”
Ladka Rote Hue: “Chain To Hai Ji, Lekin Khul Nahi Rahi“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Phatan bank lootne gaya wahan gun dikha kar sara Paisa loot liya.
Per us k hath kuch nahi aaya.
Kyon?
...
Q k sare paise usne manager ko diye aur kaha: "Sare paise mere account mein jama kar do.
by Abdul Hannan (few years ago!)
SARDAR: Beta Ye Kaisi Machis Lay Kar Aaye Ho Ek Bhi Nahi Jal Rahi
SON :Kya Baat Kartay Ho Pappa Sub Check Kar Kay Laya Hoooon
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Yaar Aaj Mujhay Ajeeb Msg Aaya
Or Mera Mobile Off Hogaya.
Pathan:
Aisa Konsa Msg Aya?
Sardar:
Battery Low.
Pathan:
Send Kar…
Sabko Tng Karengy.
by Pak101.com (few years ago!)
1 dost dusre dost ko raat 2 bje phone karta
hai
.
1st- hello, bhai jaldi aa kuch kaam he
.
2nd- kya kaam he yr mujhe nind aarhi he ,
mai nhi aa raha
.
.
.
1st- yr plz aja kuch jaruri kaam he
2nd- muje nind aa rhi he, K bye.
Gudnyt Phone off.
.
kuch der baad 2nd dost ko lagta hai. jaruri
kaam hoga, wo rat 2 bje us dost k ghar jata he 2nd- ha bol kya kaam he?
1st- bhai, wo light or t.v band karde
by Pak101.com (few years ago!)
Waiter: Khan Sahib 10 Rup Tip To Meri Insult Hai…
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rup To Hone Chaiye Na…
Khan: Main Tumhari Double Insult Nahi Kar Sakta…
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 student class me bahut ochal raha tha
teacher:ap k papa ap ko amrood khilate hain?
Student:g han lakin ap ko kaise pata chala
teacher:ap k ander k keere se
by Sabir shah (few years ago!)