GOLU Ne Cooking Contest Me Part Liya Kh
GOLU Ne Cooking Contest Me Part Liya Khaali Bartan Me Spoon Firaane Laga..
Judge Ne Us Se Pucha-
Kya Bana Rahe Ho?
GOLU Bola- ULLU -SOHAIL
by Pak101.com (few years ago!) / 1033 views
Similar Jokes
One Day A Boy Sat With One Girl, Next Day With Another Girl, Third Day With Another Girl, We Can Learn A Moral From This, Girls Changes, Boy Will Not.
by Pak101.com (few years ago!)
An Old quote
“Agr insan ka ikhlaq dekhna ho to usy ghussy ki halat men dekho”
New versiOn
“Agr insan ka ikhlaq dekhna ho to uska Inbox check krlo;):-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy : Why
You Did Not
Close Your Eyes
When
I Kisses You ?
.
.
.
Girl : Kaminay .. Last Time Eyes
Close Ki Thein, Tab Tu Ne Mere
Purse
Se 500 Rupy Chura Liye The
by Pak101.com (few years ago!)
BV apne shrabi pati ko sudharne k liye black kapde pahen kr ghar k bahr khadi hui
Pati:Tum Kon
BV:Chudail
Pati:Haath mila
Mai teri behen ka pati.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ke sir se khoon nikal raha tha..
Doctor: Ye kaise hua ?
Sardar: Mai hathon se Pathar tod raha tha,to kisi ne kaha "Paaji kabhi to Dimaag istemaal kiya karo."
by Pak101.com (few years ago!)
2 Pathan Masjid Me Namaz Parhne Gae
1st Pathan: Chalo Shukr Ha Jamat K Sath Namaz Parh Li.
2nd Pathan: Han Agar Wozu K Chakr Me Parte To Jamat Nikal Jati
by Abdul Hannan (few years ago!)
10 Saal Baad
Grl Boy Ko Dekh K.
Kya Mast H
Ma Bap Ne Kaha Chupa Rkha Tha
Muje Is Bache Ka No Chahiye
BOY Sharmate Hue
Ap K Ghar Baap Bhai Nai H Kya
by Pak101.com (few years ago!)
Faraz ghurbat se tang aa kar Daku Ban gaya
Daketi karne 1 bank gaya or kaha….!!!
Arz kya hai…
Taqdir me jo hay wo hi Milega,
Hands Up, Koi apni Jagah se nahi Hilega…
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ka sir phat gya.
Dr.:- Ye kaise hua.?
Sardar:- Main chappal se pathar tod raha tha. Mujhe 1 aadmi ne bola "Kabhi khopdi" ka istemal bhi kar liya kar.
by Asim Raza (few years ago!)
Boss: Where Were You Born?
Pathan: Peshawar…
Boss: Which Part In Peshawar?
Pathan: Kia Which Part….
Poori Body Born In peshawar..
by hearthackervsgirls (few years ago!)