Cousin
A Boy Was Going With His Girl Friend
Friend Asked : Who Is She?
Boy : My Cousin.
The Frend Said: Last Year She Was My Cousin.! :D
by nadeem (few years ago!) / 1065 views
Similar Jokes
Me: "Dad I want to go to a 50 cent concert."
Dad: "Here is one dollar, take your sister to.
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Bilu MC ki hotal me- are bhai kab se wait kar raha
hu,
Khana abhi tak nahi aaya?
Mc – sar khana to char din se bana rakha hai bas
garam ho raha hai!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha,
uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha:
Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.
Doctor: Kaya hua?
Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah
se vibration mode per hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Ji in Practical Exam
In bio practical:
Examiner: Tell me the name of this bird by seeing its legs only?
Sardar: I don't know.
Examiner: You r failed, what's your name?
Sardar: See my legs & tell my name
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa: Look a thief has entered our kitchen
and he is eating the cake I made.
Banta: Whom should I call now,
Police or Ambulance?
by Pak101.com (few years ago!)
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
Teacher: Paper main hath ki diagram ka koi question nhi
sardar:main paper banany waly pe lanat bhej rha hun..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar: tu mujhe 3 caror rupiye de main 2 month k baad LOTA donga.
Admi: (after 2 month)
Chal apna wada pura kar…
Sardar: yeh lay LOTA
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan "Mazaar" pe Bomb rakhty huye pakra gaya: Logon ne bohat mara aur pucha aisa kyon kya? Pathan ki kuch samajh main nahi aaya to bola: "Main Bomb rakhny ki Mannat mangi thi."
by Abdul Hannan (few years ago!)
Father to son after exam: " Let me see your report card."
Son: "My friend just borrowed it. He wants to scare
his parents."
by Pak101.com (few years ago!)
Master to pinku - beta agar do mein se do gye to
kitne
rhe? Pinku- samjh mein nhi aya
master g. Master-beta tumare pas
2roti hai, tumne 2 roti khali, tumare pas kya bacha? Pinku-sabji.
by Pak101.com (few years ago!)