pathan in interview

Ek pathan interview dene gaya us say pucha gaya aap kitne behen bhai hain..
Pathan: 5 behen bhai,
In mein aapka No kon sa hay?
.

.
Pathan: Mera No Zong ka hay.

by Abdul Hannan (few years ago!) / 1137 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa ik STD te gaya

Santa ik STD te gaya. STD operator nu 2 thapar lagaye te phone karan lagga.
Poocho kiyuunn?

Kiyunki STD te likhya c “Fone karan to pehle 2 lagao”

by Pak101.com (few years ago!)
Santa went to temple

Santa went to temple & saw people puting coin in box & praying

Santa: Wow! How amazing. People are talking to God through coin phone without receiver

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Yaar India Ka Tarakki

Ek Dost Dusre Dost Se Pucha,Yaar India Ka Tarakki Q Nehi Hota?1st Dost Reply-Jis Desh Ki Logo ka naam A.K. Dhar,T.K. Kar,Jis Desh Ki Biscuit Ka Naam "PARLE MARIE",Oil Ka Naam "SHALI MAR" Us Desh ki tarakki Keise Hoga?

by Mohammad Ali (few years ago!)
Programmer in sea

Once a programmer drowned in the sea. Many Marines where at that time on the beach, but the programmer was shouting "F1 F1" and nobody understood it.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Waqil: Chaku per tumhari ungiliyon

Waqil: Chaku per tumhari ungiliyon ke nishan paye gaye hain khoon tumne hi kiya hai

Apradhi: Waqil sahab aisa kaise ho sakta hai us waqt to mene dastane pehne hue the

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Larki Class Mai Gana ga Rahi Thi

Ek Larki Class Mai Gana ga Rahi Thi

O ZARA zara TOUCH ME touch me touch me!

Tabhi 1 larka utha or larki ko chu lia or

Bola Himmat Hai To Aagey Gaa k Dikha!!

by Pak101.com (few years ago!)
Tenshion

dual heart attack msg by a grl to her b.friend :
1st msg : lets break up now . its all over..
2nd msg:
sorry !! sorry !!
DIS MSG WAS NOT FOR U !! :P

by nadeem (few years ago!)
Itni purani car

Jageer daar:agr me subah apni car me niklun to sham tak apni adhi zameen nai dekh sakta.

Sardar:mere pas bi pehlay aisi car thi.

by Sabir shah (few years ago!)
I Love U Girl:Bhonk mat

BOY :I Love U
Girl:Bhonk mat

BOY:I Will Die 4U
Girl:Bhonk mat

BOY:I Can't Live without U
Girl:Bhonk mat

BOY:I Will Send U EsyLod
Girl:Realy?
BOY:Bhonk mat;)

by Pak101.com (few years ago!)
1 Aadami Kabar pe Baitha tha

1 Aadami Kabar pe Baitha tha
Musafir ne Pucha Darr Nahi Lagata?
aadmi-darne ki kya baat hai?
andar Garmi lag rahi to thodi der bhar aa gaya.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook